2023. december 25., hétfő

Karácsony

Tegnap a fater migrénezett, ezért délután 1 körül kelt csak fel, addig viszont én sem tudtam rendesen haladni a teendőkkel, mert zajosak lettek volna egyes tevékenységek. Amit lehetett, azt csináltam addig, többek közt megfőztem a második fogást, faterom meg a halászlevet vállalta, így azt ő főzte meg később. Szokott mód' Éhezők Viadala volt a boltokban már ünnepek előtt is, de mi nem raboltuk le a készletet, főleg hogy senkit nem tudunk fogadni, kettőnknek meg nem kellett svédasztal. Mivel elcsúszott a teendőivel, idegbajos volt, kapkodott össze-vissza, bár nem tudom minek, mondtam neki, hogy nem kéri számon senki, ha valami elmarad. A szomszédba is átmászkált, még jó, hogy nekünk is Karácsony lett volna, vagy mi. Én nem tudok bejglit sütni, így azt ő csinálta, de annak is már este állt neki, fáradtan. Ajándékoztunk, aztán lefeküdt. A Gabi épp'hogy megkapta időben a csomagot, amiben az ajándékokat küldtük, de állítólag ő is örült nekik. Ma sem nagyon találkoztam apámmal, nagyrészt a szomszédban volt. Deja vu... Mindig ez van. Holnap átviszi az ajándékokat az Ildiéknek. Én nem vettem semmit senkinek, mert nincs köztünk kapcsolat, meg ők sem szoktak minket megajándékozni, bájologni meg nem fogok. Faterom csinál, amit akar, én már nem magyarázom neki, hogy ne alázkodjon meg. Örült a powerbanknak, de kíváncsi vagyok, hogy fogja-e használni? Én tőle egy telefonhoz való Bluetooth-os hangszórót kaptam, elég jól lehet vele döngetni. 👍 A Gabitól kaptam egy távirányítós helikoptert. Telitalálat lett mindkettejük ajándéka. Volt korábban egy ugyanilyen helikopterem, de az unokaöcsémnek úgy sikerült lezuhannia vele, hogy tönkre is ment. Örülök, hogy lett egy másik! Nagyon király, csak megzavarodott az elektronikája a szobában található egyéb elektromos eszközöktől és elkezdett önálló életet élni. 😁 Egyszer, amikor leszálltam vele, magától felszállt, meg repülés közben párszor kishíján fejbecseszett minket, le kellett húzni a búránkat, ahányszor önkényesen irányt váltott és becélozta a fejünket. 😂 Jót röhögtünk. Azon is, hogy a macskák le akarták vadászni - már aki nem menekült el ijedtében. 😆 Lapos az ünnep, de legalább meleg van végre és a légkör is egész' elviselhető, meg a közérzetem is. A ketyegőm sokat bulizik, meg eléggé fáj itt-ott, de legalább rosszul nem vagyok és nekem az már elég, ha működőképes vagyok. Nagyon hiányzik a Tesóm! 😞

A hangszóró:


A járgány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése