2023. október 11., szerda

Történések

Nem tudok aludni, mert felébresztett a bundás csapat és kiment az álom a szememből, szóval firkálok, hátha elálmosodom. Hónapok óta alig alszom, bár némileg javult a helyzet azzal, hogy kb. 1-2 hete hajnalban már nem buliznak, szóval kicsivel többet tudok aludni, de így sem eleget.

Nem leszek megdicsérve a pszichodoki által, mert megint nem jártam beszélgetni, mivel úgy éreztem elbírok az élettel, meg azzal, ami bennem zajlik. Mostanra kezd alakulni az őrület, szóval elejét kell vennem, vagy legalább mérsékelni. Már saját magam számára is elviselhetetlen vagyok a dühkitörések miatt, meg ismét előjött pár szorongást okozó téma, amiket át kéne beszélnünk, sokszor jön elő a disszociáció is, stb. Tegnap a sors nyújtott egy kis gyógyírt, ugyanis tudott jelentkezni a Tesóm! 🥳 Ő mindig úgy hat rám, mintha bebikáznának egy lemerült autóakksit. Olyan fos kedvem volt már, hogy gombóc volt a torkomban, meg tombolni és önkárosítani tudtam volna, de jött Ő és mintha morfiumot kaptam volna egy kínzó fájdalomra. Minden elbírható lett, a sötétségbe fény szűrődött be, a rogyadozó térdeim kiegyenesedtek és visznek tovább, mert muszáj, megígértem! Automatikusan szórakoztató üzemmódba váltottam és röhögtünk. Ő minden téren a legtöbbet és legjobbat hozza ki belőlem!

Szombaton és vasárnap is jött egy-egy görcsroham, meg nem az igazi a közérzetem sem mostanság, a ketyegőm is eléggé bulizik és néhány neuropátiás finomság is boldogít, de optimista lévén csak a frontokra fogom mindezt. Jól leszek, mert úgy kell lennie!

Halad a macskakennel, meglehet, hogy a hétvégére már el is készül. Ha mégsem, jövőhétre akkor is meglesz. 

Dani már nem fél a hősugárzótól. 😁 Nem rossz cucc, de a kályha hatékonyabb lesz, ha még ebben az évszázadban lesz nálam is. 😁 Fázom továbbra is, csak valamelyest kevésbé, mintha nem volna a masina. Ma hoz apám ablakra és ajtóra tapasztható szigetelő csíkot, hogy ne legyenek huzatosak a nyílászárók, remélhetőleg ez javít majd a hőmérsékleten és a Raynaud sem tud bedurvulni. Egyelőre még nem kell az értágító.

Laci 'barátunk' továbbra sem bír magával, zajong állandóan és idehordja utánfutószámra a szemetet, meg egy csomó földet, amiknek következtében elszaporodtak a rágcsálók és a szomszédok is panaszkodnak, meg mi is tapasztaljuk az inváziót, hozzánk is bejöttek az egerek és a patkányok, nem győzzük csapdázni őket. Szóltunk neki többen, hogy ez nem szemétlerakó, meg ne temesse be az árkot, de szokás szerint elengedett mindent a füle mellett. Lesznek még itt problémák. Rohadtul dühítőek az ilyen másokhoz és szabályokhoz alkalmazkodni képtelen egyének. Ez egy csendes, élhető környék volt, amíg ide nem telepedett ez a fickó.

Újra megy a bájolgás a famíliában, de már nem papolok az öregnek, csinál amit akar. Ha megint panaszkodni kezd, hogy milyen genyák, nem fog érdekelni. Én nem puncsolok és nem erőltetem, ami nincs.
Na, megpróbálok visszaaludni, mert fél 3 van már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése