2023. június 24., szombat

Nem akarom elkiabálni

de meglepően jól vagyok. 👍 Nyaranta minden bajom szokott lenni, most viszont alig van panaszom és remélem ez így is marad jódarabig! Tegnap jött a vihar és még az sem okozott panaszt, pedig szokott, jócskán. Szinte egészségesnek érzem magam (leszámítva a ketyegőmet, meg apróságokat, amikre nem adok), étvágyam is van rendesen.

Sokfelé okozott nagy károkat a tegnapi vihar. Felénk annyiról tudok, hogy egy fa kidőlt és leszakított egy vezetéket, ezért ment el az áram az egész utcában. A konyha feletti kéményünk inog, szóval imádkoztunk, hogy ne dőljön le az erősen viharos szélben. Van egy meggyfa a túloldalon, ami veszélyesen meg van dőlve már jóideje, a gyökere körül már púpos a talaj és jó ideje meg is van jelölve, hogy ki kell vágni, de azóta sem történt meg. Tegnap rossz volt nézni, ahogy tekergette a szél, plusz ugye a talaj is puhább volt az esőtől és a fater be is telefonált a Katasztrófavédelemhez, hogy csináljanak vele valamit, mert életveszélyes. Állítólag a diszpécser "továbbította a tűzoltóknak és jönnek". Azóta is. 😁 A fa még áll, de hogy meddig, az jó kérdés.

Nagyon sok teendőnk lett volna a házzal és a kerttel tavasztól őszig, de az időjárás miatt nagyon sokat csúsztunk és még fogunk is, mivel sem viharban, sem közel 40 °C-ban nem lehet haladni. Nem kicsit dühítő, mert így egy csomó minden nem lesz készen, köztük olyasmik sem, amiknek az őszre-télre már készen kéne lenniük.

Ma majdnem kiszökött az ablakon a Mogyi. Csak a felső van valamelyest nyitva és eddig eszébe sem jutott felmászni. Nagynehezen sikerült maradásra bírni a folyamatos magyarázásommal, mert arra figyelt, amíg odaértem (ami persze kb. 5 mp volt 😁) és leszedni onnan. Nem tudtam melyikünk fog hamarabb lezúgni; ő a keret tetejéről, vagy én a párkányról, de végül szabályos landolásban volt részünk. Nem attól tartottam, hogy nem jönne haza, hanem attól, hogy elütik, mert itt húzódik az ablak előtt a főút.
Ma két kismacska követte apámat hazáig, nyávogva. Adott nekik vizet, amit benyakaltak, de nyávogtak tovább. A kutyáknak félrerakott húsból adott nekik és állítólag zabáltak szerencsétlenek, pedig van gazdájuk. 😡 Ismeri apám a palit. Bele sem merek gondolni, hogy mennyi gazdátlan, vagy hasonlóan 'gondos' gazdával megáldott állat szenved. 🤬

Levágtam a sérómat, mert egyrészt már egy dzsungel volt a fejemen, másrészt izzadt alatta a búrám és a tarkóm, most annyira nem is csesztem el, mint legutóbb, majdnem vállalható. 😁

Megint elkerültelek Tesóm, így itt reagálok arra, ami publikus. Sajnálom, hogy megint elkerültük egymást! 😞 Megütött a guta, amikor megláttam, hogy 20 percen múlt, hogy összefussunk. 😡 Köszönöm, hogy írtál! 🥳 Ami az éjfélt illeti, tudom, hogy múltkor nem akkor írtál, én írtam már éjfél után a blogbejegyzést és arra értettem az éjfélt.
Nagyon hiányzol, de tarts ki Te is! Köszönöm, hogy az eszedben vagyok és ez persze kölcsönös! Adjon ez erőt Neked is! Múltkor működött a telepátia, mert pont aznap írtál! 😁 Amiket írtál, sajnálom! Ha összefutunk, elmondom a véleményemet róluk. Köszönöm, adtak erőt a soraid és szeretném viszonozni, de azt majd privátban, mert csakis rád tartoznak a Téged érintő dolgok. Köszönöm a támpontot, mindenképp' fellépek az adott időpontban, remélem nem lesz épp' vihar, mert ugye akkor nincs áramunk, de ha tudok, jönni fogok! Tarts ki addig is! 😘🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése