2023. április 20., csütörtök

Volt egy-két rosszabb napom

ezért azt hittem aktivizálódott a kórság, de jobban vagyok, úgyhogy Istennek hála csak az időváltozásokat éreztem. Hiszem (mert tapasztaltam is) a gondolatok teremtő erejét, szóval "be is beszéltem magamnak", hogy jól leszek és inaktív marad a kórság, csupán egy-két napom lesz rosszabb, mert úgy kell lennie! Felfogom, hogy ez nem ilyen egyszerű, de muszáj pozitívnak maradni. Egyelőre nem estem vissza és imádkozom is rendszeresen azért, hogy tartson meg az Úr a jelenlegi állapotban minél tovább! Az értágító már hat, kevesebb és kisebb mértékű a fagyás. Nyilván számít az enyhülő hőmérséklet is, bár a ház még hideg, mivel át vannak hűlve a falak, de már nincs jégverem. A bokám még mindig vizes és fáj, ahogy a többi begyulladt ízület is, de semmi sem tart örökké, ez a lényeg.


Nagyon hiányzik a fogadott Tesóm!
Nagyon nehéz visszafogni magam, hogy ne írjak neki. Csak az tart vissza, hogy nem akarom felzaklatni.

Vettem egy Adidas cipőt. Nem vagyok márkafanatikus, de a lábbeli egy olyan dolog, aminél számít a minőség, szóval remélem meg fogja érni az árát. Nem mintha sokat járkálnék, de kényelmi szempontból lényeges (nem nyomhat, nem szoríthat, rontva a lábam amúgy is szar keringésén), meg hogy az anyaga normális legyen (légáteresztő). Még nem érkezett meg, így nem tudom, hogy a fentieknek meg fog-e felelni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése