2020. június 30., kedd

Ma félreléptem

Fűkaszával csapattam a házkörüli részt és mikor az árok mellett vágtam, rosszul léptem, majdnem beestem az árokba és ahogy korrigáltam, a bokám jól megrándult. Hirtelen szar érzés volt, de mivel a fájdalom ellenére rá tudtam állni, gondoltam nincs gond, szóval folytattam a kaszálást. Elég hamar beintett a lábam és bejöttem lecsekkolni, mivel cipő volt rajtam a kaszáláshoz és úgy nem láttam, mi újság van vele. Mikor levettem a cipőt-zoknit már látszott, hogy dagad, meg erősebben kezdett fájni. Amúgy is készültem lábat mosni a zárt cipő miatt, viszont meleg helyett hidegvízbe raktam és bennehagytam egy darabig, hátha segít lejjebb vinni a duzzanatot. A fájdalomra jó is volt, de mivel a Raynaud aktivizálta magát, abba kellett hagyjam a hűtést. Először azt hittem a szindróma miatt lilul a lábam, de mikor a keringés helyreállt, a bokám még mindig olyan volt. Bekötöttem fáslival és felpolcoltam, nem terhelem, nem is tudom. Retyóra féllábon is kijutok, más meg várhat. Így estére már megérzem, de bogyó nélkül is viselhető. Majd kiderül éjjel hagy-e aludni?

(A körmöm nem retkes 😆, a keringészavartól olyan sötét.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése