2020. április 28., kedd

Ez is-az is

Ismét bővül a család... Most a vírussal takarózik a fater, de az tavaly még nem volt sehol, mégsem vitte el ivartalaníttatni az állatokat. Ilyenkor is dühítenek a korlátok, már rég' elvittem volna a bandát a beavatkozásra és nem tartanánk itt. Szeretjük az állatokat, de véges a kapacitás. A Gina decemberben ellett, de kb. 2 hónap múlva újra fog, mert a fater kutyája gondoskodott róla. A macskák szintén túl vannak a családalapításon és mivel ők már korábban megejtették, napok kérdése és meglesznek a kismacskák, legalábbis nagyon úgy néz ki és úgy viselkedik az Eszti, meg időben is úgy áll már.

Mostanra már eléggé mehetnékem van, de felfogom, hogy itthon kell maradni úgyhogy elfoglalom magam házon belül/kívül, mert itt amúgy is mindig akad tennivaló. Tegnap fűkaszával lecsapattam a kert egy részét, ma befejeztem a maradékot. A medence alapját is folytatjuk, mert idén nyárra már meg akarja venni a fater a medencét. A kacsaól is készen van már egy ideje.

A frontok bezavarnak, mostanság az idegrendszeremmel játszanak. Két napja gyenge a két bal lábam közül a hivatalos bal, ma mind a kettő szarakodik, napok óta bizsergések vannak több helyen, kar-fejrángások is befigyelnek, meg a fejem sem oké, baromira szédelgek, csak az intenzitása változik. Időnként olvasni is alig bírok, mert beleszédülök a szemgolyóm mozgatásába is, meg elhomályosul a kép, de bárminek a látványába beleszédülök, ami mozog.
Megint előjött az éjszakai izzadás is, arra keltem múlt éjjel, hogy csatakos a ruhám, levettem a pólót, meg a nadrágot, hogy megszáradjak, el is aludtam egyből. Reggel még mindig nyirkosak voltak a kiterített göncök, meg a lepedő. Nem volt pedig melegem, meg télen is előjött ez időnként. Főleg a tarkóm és a mellkasom úszik ilyenkor, de mindenütt vizes leszek. Gőzöm sincs mitől van ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése