2020. április 20., hétfő

15.-re virradóan

begyulladt az ínyem, mert rámászott a gyulladás, ami addig az állkapocsízületemet és pár másik részemet boldogította egy ideje. Fájt, megdagadt (reggelre az érintett arcfelem is) és a kajálás sem ment, legalábbis semmi olyan, amit rágni kellett. Szóltam a dokimnak, írt fel még Cataflamot, meg gyulladáscsökkentőt E-receptre, úgyhogy a fater meg is hozta még akkor a fájdalomcsillapítót. A gyulladáscsökkentőt csak másnap hozta, mert "úgyis megyek a Nutridrinkért". Érdekes egy logikája van, az biztos. 16.-án jobb volt a helyzet, nem kellett bogyó, cserébe a melegfront úgy nyomta a fejemet, hogy faltól-falig mentem, migrén is befigyelt, szóval visszafeküdtem és délutánig aludtam, mint akit leütöttek. Felkelve sem volt jobb, viszont addigra a fater meghozta a gyulladáscsökkentőt, meg a tápszert. Az pont jól jött, mivel nem nagyon bírtam enni. Joghurtot, tejbegrízt, meg zabkását kajáltam, mert azokat nem kell rágni, persze így nem voltam jóllakva. A tápszer végülis folyékony kaja és tényleg nem igazán voltam éhes egy darabig, pedig több napig azon éltem. A napokban megpróbálkoztam már levessel is, mivel a benne lévő tésztát nem nehéz rágni. Jó volt már enni valami rendesebb kaját, de még mindig nem voltam jóllakva. Néhány napja lejjebb ment a puffadás a képemről, kb. 3 nappal ezelőttre pedig teljesen lelohadt, de az ínyem azóta is hol jobb, hol rosszabb. Fáj az állkapcsom is, meg az ínyem is, de a gyulladáscsökkentő segít, érezhető a javulás és nem kell fájdalomcsillapító sem. Azt amúgy is csak akkor szedek, ha anélkül már nem bírok valamivel, mivel magas a fájdalomküszöböm. Ma már megpróbálkoztam székelykáposztával és simán tudtam végre kajálni. Már ki voltam éhezve a rendes kajára. 😆
Az utolsó bölcsességfogam is elkezdett kinőni, de az legalább még nem fáj. A másik 3 kijött úgy, hogy észre sem vettem, szóval ha mákom van, ez is ki tud jönni gond nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése