2018. július 13., péntek

Péntek 13.

Nem vagyok babonás, de vicces, hogy ma csupa jó dolog ért bennünket. Ránk fért. Egész nap kóvályogtunk, nemrég értünk haza, de legalább sok inger ért.

○ Eljutottunk vásárolni és találtam majdnem mindent, amire szükségem volt.

○ Kaptunk segítséget a Máltai Szeretetszolgálattól + intéztek nekünk vízvezetékszerelőt, mert akit hívtunk azóta is jön... A szolgálatnak hála ki is jött ma két szaki és végre folyik a víz, nem kell palackban venni, meg az Ilditől hordani. Még nincs befejezve a meló vele, de megcsinálták annyira, hogy lehessen használni egy benti és a kinti csapot, aztán majd folytatják a teljes renoválást.

○ Ma szólt a Hajni, hogy holnap jönnek. Sajnos holnapután már menniük kell haza, de aki a kicsit nem becsüli...

○ Nyugodt, békés nap volt, nem vitáztunk az öregemmel.

Más:

Kevés olyan film volt eddig, aminek a végén gondterhelten felsóhajtottam és azt mondtam, hogy "bakker, ez betalált". Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány film gyakorolt rám ilyen hatást eddig. Csak az életszerű és a valódi eseteket feldolgozó filmekbe tudom magam beleélni igazán és ezek közül valók a fenti reakcióm kiváltói. Tegnap este ismét olyanba sikerült belefutnom, ami a gyomromba ült. A Hachiko-t talán sokaknak nem kell ecsetelnem, vagy a 9/11-et és egyebeket, tegnap pedig a Reménysugár fogott meg, szintén a valóság súlya miatt. Véletlenül futottam bele a Facen a csoporton belül, aminek tagja vagyok és mivel filmezős kedvemben voltam, meg a Lángoló agy is tetszett (amit szintén ott osztott meg egy sorstárs), gondoltam megnézem ezt is. Előbbi egyébként nem hatott rám erősen, hiába megtörtént esetet dolgoz fel, talán azért sem, mert jó volt a végkifejlet. Ez a film is valós alapokon nyugszik, de ráadásként bele is mászik az emberbe, különösen a végefelé. Erős film, de kellenek az embernek ilyen kis 'sokkok' néha, hogy a természetesnek vett mindennapokból valami felrázza: kincs az egészség, a család (ha van), egyáltalán az élet és vele minden jelentéktelennek tűnő mozzanat és apróbb dolgok. Mindjárt nézek megint egy filmet, de most lazát, a Kiscsávót. :-D A mai nyugodt napot egy vígjátékkal érdemes lezárni.

3 megjegyzés: