2018. július 18., szerda

Az Alex

alakított. :-D Este vittem ki neki a vacsorát, de a kutya sehol, a hátsó kapu is nyitva volt. Megállt bennem az ütő, mert a forgalmas főút mellett lakunk és egyből az ugrott be, hogy elcsapja valami. Szóltam az öregemnek, mert én nem tudok futni, csak pár métert, szóval ő futkosott utána, én meg ameddig tudtam szedtem a lábaimat és hívtuk. Persze a kis szarosnak eszébe sem jutott odajönni, futkosott ész nélkül az utcán, párszor kifutott az útra is és olyankor öregedtünk vagy 10 évet. Végül megijedt egy nagy munkagéptől és odarohant hozzám. A verés nálunk kizárt és amúgy sincs értelme, mert nem értené miért kap ki, meg ne azért fogadjon szót, mert fél, így szigorúan beszéltem hozzá, hogy rájöjjön: helytelen dolgot tett. A verés ilyenkor azért is baromság, mert legközelebb pláne nem fog odamenni a gazdájához a kutya, mivel fél a veréstől. El kell nyerni és meg is kell tartani a bizalmát, közben rávezetni mi helyes és mi nem. Megfogtam és behoztam a házba, mivel most nem tudjuk megkötni, mert eltépte a láncot. A 8 hónapos. Arnold Schwarzenegger veszett el benne. :-D Az öregem addig megcsinálta a kaput, legalábbis rögtönzött, aztán majd az is rendbe lesz rakva. Most egyelőre nem bír kinyílni. Elég erős széllökések jöttek és a kapu ígyis rossz, ki volt csak támasztva, de a nagy lökések eltolták a támasztékot, most megcsinálta az öregem és a zárhoz is tett egy vasat, ami csukva tartja. Tűzoltásnak jó. Az Alex valószínűleg vérszemet kapott, mikor kinyílt a kapu - pont ott van ~3-4 méterre tőle - és addig cibálhatta a láncot, míg elszabadult. Éjjel a házban aludt, ma meg vesz egy erősebb láncot az öregem és megy vissza a rezidenciájába. Szerencse, hogy nem vacsoráztatás után történt, mert nem vettük volna észre, mivel utána már nem járunk ki a házból. A fő, hogy nem esett baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése