2017. április 20., csütörtök

Telnek a napjaim, semmi extra

Durva ez a tél a tavaszban! Tegnap reggel kómás fejjel csoszogtam ki a konyhába, mellékesen kipillantottam az ablakon, majd visszanéztem, mert nem hittem a szememnek. Azt hittem káprázik az álmosságtól, megdörzsöltem, de ugyanazt láttam. Szakadt a hó, de vagy 200 forintos méretűek voltak a pelyhek. Mondom ez komoly, így április közepén. Asszem' még várat magára a nyár.

A Húsvét unalmas volt, de teleettem magam tojással minden formában, meg sonkával. Gyümölcstorta volt a desszert, még maradt. Az utolsót eszem épp'. Régen eljártunk az apámmal meglocsolni a rokon/ismerős lányokat/nőket, persze csak azokat, akik engedték. Egyszer annyi csokitojást kaptunk, hogy megtelt velük egy hátizsák. :-D

Találtam pszichodokit, remélem nem lesz durva a terápia ára. Ha kibírható összeget kér és tud fogadni, megyek. Még várom a válaszát. Eddig próbáltam magammal elrendezni a dolgokat, meg a Tesóm is segít, de vannak a "problémámnak" olyan részei is, aminek az orvoslásához szaksegítség szükséges + sok éve hurcolom. Mostanában folyton ezzel a "dologgal" kapcsolatban álmodom, nyilván mert foglalkoztat, kényelmetlen, vagy pedig azt álmodom, hogy görcsös sírásban török ki. Ez is azt jelzi, hogy a valóságban elfojtom, ami nyomaszt. Volt pár olyan napom is, mikor ömlött a könnyem röhögés közben, mert a Tesóm olyanokat mondott, hogy teljesen bepörgetett. :-D

Az utóbbi időben voltam csavarogni, voltunk sétálni, a boltban, a hentesnél, bementünk a cukrászdába, stb. A többhónapos házban rohadás után felüdülés volt pár naponta kimozdulni. Voltam kint az udvaron is múltkor, hoztam be tüzelőt, segítettem a melegházat építeni, vetni, stb.
Múltkor is voltunk megint a községben, elmentünk a boltba, aztán belefutottunk valami össznépi dajdajozásba, borokat zsűriztek és azzal volt egybekötve a többi elfoglaltság, kicsit olyan volt, mint a búcsú. Engem nem fogott meg. Apám összefutott pár ismerőssel, leálltak beszélgetni.

Az étvágyam mikor-milyen, pedig volt kb. 2 hét, mikor nagyon jó volt.

Jött a Krisz 2x mostanság, majd segít ő is a macskakennelt megépíteni, jövő hónapra el kell készülnie, mert a Gabi sietteti apámat, hogy hozza el a Fricit. Majd lassan a házfelújítás is elkezdődik. A fürdőszoba rendben van, ott csak a bojlert kell cserélni, meg a zuhanykabin helyett kád lesz, mert nem tudok ácsorogni + a megszédülések miatt is jobb, ha ülni tudok. Buzerálta a villanyt, aminek következtében azóta sem a fürdőszobában, sem a hátsó kertben nincs világítás. :-D Azt mondja "Mekk Elek vagyok." Majdnem feltört belőlem a röhögés, ha tudná, hogy én már rég' elneveztem annak. :-D

A kórságom egy ideje inaktív, aminek örülök. Az ízületeim fájnak csak, főleg a térdem, el-elmozdul járáskor és dagadt, így csak pár méter megtétele most a maximum. Fájdalomcsillapító krém + fásli kicsit segít. Igyekszem pihentetni. Sokat bizsereg mostanság az ujjaim vége, meg a szám, néha az orrom hegye. :-D Apám már ijedezett, hogy megint stroke, de én már ismerem a szervezetemet, meg a kórságaimat. A mini stroke zsibbaszt, meg bénít percekre/órákra. A neuropátia csak bizsergést, meg fájdalmat, égő érzést okoz és csak néhány mp-ig, vagy egy percig tart, viszont sűrűn jön. Ezen kívül egészségesnek érzem magam. Maradjon így minél tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése