2017. január 13., péntek

Fos idő és más dolgok

Úgy lett, ahogy gondoltuk tegnap, nem tudtam elindulni itthonról a fagy, meg a jég miatt. Apám odaszólt a dokimnak, aki mondta, hogy jobb is, ha nem kockáztatunk. Majd enyhébb időben megyünk.
Durva ez az extrém hideg! Pár napja -26 C° volt éjjel. Beengedtük a szomszéd kutyáját. Ma kimentem, hogy kiöntsem a hamut, de majdnem dobtam egy hátast, mert lefagyott az ónos eső. Most meg vagy egy órája szakad a hó.

Furcsán érzem magam. Talán csak attól, hogy jóideje nem tudtam kipihenni magam. Apám sem könnyíti meg a mindennapos, hajnalig tartó hangos tévénézéssel, telefonálással, meg zörgéssel, mert neki éjjel kell főzni, meg pakolászni... Nem ez a baj, csak lehetne tekintettel a másikra. Mikor ő pihen, én kussolok, lehetőleg nem zajongok. Ma jeleztem neki, hogy nem tesz jót a folyamatos kukorékolás, ha fent marad legalább engem hagyjon aludni. Napok óta mondja csodálkozva, hogy táskás, vöröses a szemem. Nyilván emiatt, hogy hulla vagyok. Nappal is el-elalszom, de mindig felkelt valamivel. Emiatt is jó lesz a külön lakrész. Annyira mondta Pesten, hogy itt majd csend lesz és pihenhetek. Ja, a hely csendes, csak ő nem. :-D

Váltott ki gyógyszereimet, meg azt a 2700, vagy hány kalóriás Nutridrinket is megrendelte, hétfőn megy érte a gyógyszertárba. Asszem' kb. 25 darab lesz. Ez valami új és erős változat. Remélem fog hízlalni, főleg hogy kb. 2 hete megint farkasétvágyam van. Nem győzünk főzni. :-D Ha még erre rátolom azt a tápszert, remélem hízom végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése