2016. december 31., szombat

Összegzés - dióhéjban

Tuti, hogy csomó minden kimarad, de megpróbálom összegezni a 2016-os évemet legalább pár eseménnyel.
Nem volt jó év. Voltak benne pozitív események, de nem szerettem, mert történt egy-két olyan dolog, aminek nagy súlya van és rányomta a bélyegét az évre.

Pár negatív és pozitív esemény az évből - előbb a rosszak, jobb aztán a jóval foglalkozni:

- Elköltöztünk, de nem jók a körülmények, a hely is sivár

- Megvilágosodtam pár dologgal kapcsolatban, amik nem érintenek jól

- Elég beteg volt a Margit (de szerencsére meggyógyult)

- Beteg volt a Szutyok is, nyáron a méhcsípés volt a baj, azután a rákja hatalmasodott el

- Elvesztettük december 2.-án

- Elment a kiskutya is, 4 nappal előtte

- Apám mégtávolabb van + sok kárt okozott, de ezzel egyenes arányban vastagszik vele szemben a páncélom

- Romlott az állapotom

- Ránk járt a rúd sok téren

- Kb. fél éve tart a depresszió (bár befigyelnek jobb napok, de a mélyrepülés vezet)

- Még nem találtam meg a kiutat

- Hízókúrára lettem ítélve (szeretek enni, de akkor is kell, amikor forog a gyomrom mindentől)

Stb.


+ Nem jó, hogy elköltöztünk, de az igen, hogy kevesebb pénz megy ki, mert nem kér az Éva bérleti díjat

+ Láttam pár olyan filmet, amit már nagyon meg akartam nézni

+ Tesóval ma is együtt lépünk át az Újévbe, még ha csak virtuálisan is tudunk koccintani

+ Fejlődtem pár dologban

+ Leküzdöttem magam egy-két nehéz helyzetben

+ Lett kerekesszékem, tehát a korlátok lazultak

+ Meghalt ugyan a Szutyok cimborám, de szinte az egész évet együtt tölthettük még, ami nagyon jó

+ Az állapotromláshoz képest is még jól vagyok

+ Szembejött a lehetőség a munkához (remélem felvesznek most januárban)

+ Híztam kicsit párszor (igaz, lemegy mindig, de legalább még működöm ilyen téren is)

+ Ha jól rémlik, idén egyszer sem fordultam magam ellen, tehát az önkontrollom erősödött (igaz, ígéretet is tettem a Tesómnak)

+ Egy-két sikerélményben is volt részem

+ Volt pár olyan napom, mikor lazulni tudtam

+ Ha jól rémlik, idén volt egyben 7 hónapig inaktív a SLE és jelenleg is az kb. 1 hónapja. Csak folytassa ezt a szokását! Egyszer 10 évig nem lángolt fel. Az esély ott van minden holnapban! Mi van, ha most megint hosszú időre leállt? Előre kell nézni és ezen a téren nem is esik nehezemre.

+ Tanultam pár új dolgot

Remélem a 2017-es év jobb lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése