2016. október 5., szerda

Influenza

Belemásztam és jól kiütött. Az étvágyam 4 napja elment, az orrom be van dugulva, aztán jött a hőemelkedés tegnap is, meg húzza a szememet a kórság, tegnap már felkelni sem tudtam, fájnak a végtagjaim is. Már egy hete fekszem, időszakosan felkelek persze, de kezd felfekvésem lenni megint, mert van, hogy csak enni ülök ki, úgyhogy ha felkelni nem is tudok, gyakran változtatom a fekvőhelyzetemet, meg 'apám' behozza a kamrából a felfújható ágyat, az is véd majd. Érzékeny az a terület, vigyázok, hogy ne legyen rosszabb. Este leerőltettem egy kis levest, de úgy, hogy egy falat kaja, aztán rádőltem az asztalra, semmi erőm nem volt. Megint egy falat, megint fekvés az asztalra és így tovább, míg el nem fogyott a leves. :-D 'Apám' mondta, hogy tiszta vörös a fejem. Lázat mértem, a higanyszálat látva pedig nem csodáltam az előbbieket. Csatakos volt a pólóm, a hajam, gyógyszer meg nincs, ma meg Pestre ment és fogadni merek, hogy elfelejt hozni. Vizesborogatást tettem legalább a homlokomra. Ma reggelre elmúlt a láz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése