2016. május 31., kedd

Kakukktojás az autópályán :-D

Tegnap gurulunk az M1-esen, mentünk a házhoz pár holmival, erre mit látunk? Egy Cessna kóválygott a kocsik között :-D



Állítólag bekrepált a motor és azé' tette a pilóta az útra, s.o.s-ben kellett valahol landolnia.
Oktatórepülésen volt egy pilóta, azt' az oktató észrevette, hogy a motor nem bírja a strapát. Mákjuk volt, hogy egyben leértek.

Lementünk, kipakoltunk és jöttünk vissza. Nemsoká' költözünk.

Voltam 25.-én a kontrollon. Akkor viselkedett a szívem, de elmondtam a dokinak, miket csinál. Tegnap és azelőtt viszont tette a dolgát, csupán egyetlen ritmuszavarral.

Apám idegesít. A francért nem lehet mosakodni? Főleg ebben a döglesztő melegben. Dezodor is kéne és a felsőit sem 4 naponta kellene cserélni.
A lába is kicseszettül büdös.
Ha nyíltan szólok, hogy mosdjon le, meg használjon dezodort, szerinte bunkó vagyok. Ha finoman célzok, akkor meg sunyi.
Na de bakker, nem fogom szagolni. Addig örüljön, amíg csak én szólok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése