2016. március 22., kedd

Paranormal activity :-D

Mostanában megint érdekes élményekben volt részem. Régebben volt olyan, hogy bekapcsolt a tv, éjjel lezuhant a csillár, kinyílt a szekrény/szobaajtó, kiesett az evőeszköz a szárítóból (bele volt állítva, stabilan), lerepült (!) a hátizsákom a cipősszekrényről, addig soha nem tapasztalt finomsággal értek a vállamhoz, a napszemüvegem szintén repült, mintha lesöpörték volna a polcról, a kutya ugatta a sarkot, behúzott farokkal, védekező testbeszédben, csattogó fogakkal, valamit láthatott, amit én nem, meg volt, hogy jeges térbe nyúltam bele. Nem huzat volt, mert mindenhol egyenletes volt a levegő hőmérséklete, de a szóbanforgó helyen egy jéghideg 'mező' volt érzékelhető. Egy idő után nem tapasztaltam semmit sokáig, azonban pár hete ismét megjelentek a furcsaságok. Nem szoktam félni, inkább csodálkozom. Már a múltkor is olyat éreztem, mintha leültek volna az ágyamra. Itt feküdtem és éreztem, hogy lassan besüpped a matrac a combom mellett. Tegnap este a Tesómmal beszéltem és a lábam nem volt betakarva, mert valami csoda folytán nem fázott. Egyszercsak éreztem megint, hogy leült valaki, a matrac megint süppedt, csak most a talpamnál. Jeges mező vette körül a lábfejemet (nem fázott, meg odébb is tettem, hogy máshol is érezhető-e az a hideg, de nem, csak egyponton volt) és úgy éreztem, mintha bámulna valaki a vaksötétben. Behúztam a lábamat a takaró alá és mintha fogták volna a takarót. Beszélgettem tovább és kb. 6-7 perc telhetett csak el, mikor nagy zajjal koppant valami a szekrényben. Mondom mi a fene folyik nálam? :-D Ledermedtem kicsit, de aztán beugrott, hogy pakolásztam lefekvés előtt ott és biztos valamit úgy tettem vissza, hogy instabil volt és az esett le, mikor elmozdult, de hirtelen bizarr élmény volt az ágyban tapasztaltak után. :-D A szekrényben koppanó tárgyra tehát van magyarázat, de a lábamat körülvevő jeges mezőre, süppedő matracra, nehezen emelhető takaróra nem találok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése