2015. szeptember 4., péntek

Unalom

Hét eleje óta boldogítom a dokikat, meg a szobatársakat, mondjuk nem sok vizet zavarok, mert csendben elvagyok a gondolataimmal. Várom még a vért, mert nincs olyan, ami nekem jó. Infúziót kapok egyelőre; erősítenek, meg a vesémre. Alig történik valami. Oké, ez egy kórházban jót jelent. :-D Elég szarul aludtam mostanában, egy éjjelt sem sikerült átaludni, mert hol a retyóra mehettem, hol a lábam fázott és az keltett fel, hol horkolás, hol meg simán csak felkeltem. Ma elviselhetően vagyok, a vesémet érzem csak. Kedden viszont nagyon szarul voltam, már úgy keltem fel, hogy visszahúzott az ágy, aztán a nap folyamán 3× is 120, meg 130 körül mértek pulzust. Megint itt volt a 'valami felfal' érzés is egész nap, a fos kórság leszívta az energiámat, aludtam 2× délután. Volt hőemelkedés is. Az étvágyam akkor még jó volt, ami meglepett, de az mégjobban, hogy híztam 1 kg-t, pedig volt 2 nap még otthon, mikor nem ettem. Előtte, amikor zabagép voltam, akkor meg fogytam. Tényleg fordítva vannak nálam bekötve a dolgok. Szerdán folytatódott a szar közérzet, meg a magas pulzus, akkor már a mellkasom is szorított, de kaptam gyógyszert, meg nem csinálhattam semmit, hogy ne terhelődjön a szívem. Az étvágyam aznap már rossz volt, csak 1× ettem a nap folyamán. Tegnap jobban voltam és egyelőre ma sem nagyon panaszkodhatom. Nálam már bejött a zoknihordás kb. 1 hete, mert mostanában már jeges a lábam. Éjjel nem bírok elaludni benne, de van takaró, szóval gond megoldva. Mindig lerugdosom, vagy a fejemen van reggelre az egész felgyűrve. Jó volna nyugton aludni és ennek asszem' az éjszakások is örülnének, mert tegnapelőtt a nagy tekergésben lefordultam az ágyról, kirántva a karomból a cuccot, úgyhogy valamennyi lötty mellé ment, be a szövetekhez, ami nem kellemes, mert feszít, meg vérzett is rendesen, úgyhogy kivertem az álmot a szememből gyorsan. Lehet, hogy ezért sem alszom jól, tudat alatt éber vagyok, hogy ne történjen megint ez.

El ne kiabáljam - és most fogom, tuti - hogy a hangulatom megállapodott a közepes szinten.

Ami 'apámat' illeti, ő sem idegesített mostanság - ezt is lekopogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése