2015. augusztus 31., hétfő

Kukucs

Jól kisült az idegrendszerem legutóbb, mert hallucináltam megint, de szerda óta nyugi van. Sem hallucináció, sem kiborulás, sem "meg akarok szűnni" gondolat. Nem tudom meddig lesz így, de remélem sokáig.

Fogytam, de így jár, aki nem kajál. Most megint zabagép vagyok, remélem visszajön legalább az az 1 kg. Tegnap még éjjel fél 3-kor benyomtam 2 nagy szelet szalámis kenyeret, vacsorára is egy konzerv őszibarackot, meg előtte 4 palacsintát, délután 2 szenyót. Valamelyik nap is volt palacsinta, akkor 11 db landolt a gyomromban és vacsorára is ettem még valamit aznap.

A kórság felébredt, de egy ideig békénhagyott. Megjöttek a laboreredmények is; magas a bilirubin szintem, a vesefunkció sem oké, meg trafó lesz megint. Gyenge vagyok, meg hullafehér, vagyis sárga a bilirubin miatt. A közérzetem még nem vészes, de már többet alszom, meg érzem a vesémet és az ízületeimet, nehéz a kádból ki-beszállni, meg fürdéskor elérni ezt-azt.

Lehet, hogy fogok kapni literes Nutridrinket. Az egyik ismerősünknek a lánya nővér és ő fog hozni, meg lehet, hogy majd ő beköti itthon az infúziót, amikor kell. 2 óra alatt le szokott csepegni a kórházban, de akkor nem kéne bemennem miatta.

Le lett vágva ma a hajam, ideje volt, mert úgy néztem ki, mint egy felbosszantott wc-kefe. A képem most sem megnyerőbb, de legalább nem egy bozót van a fejem tetején. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése