2015. augusztus 6., csütörtök

Végre jó dolgok is történnek

Egyszer fent, egyszer lent, ugyebár.

Az első jó dolog, hogy eljutott a gép a szerelőhöz és végre elhitte már, hogy zúg, mert mostmár ő is hallotta. Mostanra hangosabb. Cseréli majd a ventilátort az illetékes (mondtam én, hogy az a baja, nem hitt nekem az öreg), csak még nyaral a srác és várni kell. Jövő hónapban ez le lesz tudva, addig kímélem, ahogy eddig, meg vettünk laptophűtőt, holnap hozza el az 'apám'. Az leveszi a terhet a ventilátorról és nem akar majd felpörögni annyira és akkor a hangja sem lesz olyan durva.

A következő jó dolog, hogy végre megküldték az ápolásit. Voltak, akiktől elvették, mi meg ugye híresen jól szívunk be mindent, szóval amire rá lehet fázni, arra mi rendszerint rá is fázunk, így azt gondoltam biztos gikszer lesz ezzel is, de annyi csak, hogy ugyanannyit kaptunk, mint eddig, pedig állítólag az emelt összeg járna, de mondtam 'apámnak', hogy örüljünk, hogy ezt is kapjuk, mert mástól az egészet elvették. Újabb két évig nyugtunk lesz. (Minden második évben macera van, bekérnek mindenféle papírt és újra elbírálják a járandóságot.)

Jó dolog az is, hogy jövőre elhúzunk innen, legalábbis nagyon remélem! Elvileg tuti, de én már semmiben nem bízom, amíg el nem érkezik az ideje. Apám túl könnyen beleéli magát dolgokba azok után is, hogy mennyit koppantunk már.

A hangulatom viselhető. Talán pont azért, mert egy kicsit most elégedett lehetek.
Még mindig pörgés van, most pl. csak 3 és fél órát aludtam éjjel. Hajnali ötkor kipattantak a szemeim, pedig fél 2-kor aludtam el. Nem lesz ez így jó. Igaz, délután aludtam kb. 1 órát még, de így is kevésre jön ki. A gyógyszer ezek szerint nem altat be mégsem, vagy lehet, hogy mégis és azért sikerült az a 3 és fél óra is. Gőzöm sincs.

Jó, hogy nem valami fossal teli bejegyzést sikerült írnom már megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése