2015. augusztus 14., péntek

Meglett a laptophűtő

tök jó, de a gép ugyanúgy zúg, sőt már jobban is. Hasznos azért ez a cucc, mert nem melegszik fel a laptop. Jó lesz, ha cserélik a ventilátort.

'Apámnak' lesz vasárnap egy kis melója. Nem akaródzott neki elfogadni, de mondtam, hogy ritka alkalom, meg 7.000 ft lesz, nehogy már kihagyja, amikor ígyis nehezen boldogulunk!

Végre beszerelték a tűzhelyünket, több mint két év után tudunk főzni... No comment.

Az étvágyam király! Zabagép vagyok már kb. 1-1,5 hete. Tekintve, hogy csak napi 1-2× szoktam tudni enni, jónak számít a napi 5-6× étkezésem és így is csak 1 kg jött fel. Nem tudom mitől, de leküzdhetetlen éhséget érzek folyton és amint ettem, nem telik el negyedóra és újra ennem kell. Legyen látszata legalább.

Voltak itt a tesómék és élőben is láttam a Dorkát, mert még csak képeken láttam, mióta megszületett.

Én megint vendégeskedtem egyet a kórházban, ma jöttem haza. Azt hittem nyugtom lesz, mert egy ideje a kórság alvó üzemmódban van és tényleg nem azzal volt baj, hanem a hőséggel. Már az előző héten sem volt rendben valami, mert iszonyúan szédültem, meg a fejemen ki tudtam tapintani az ereket és mindennap az égben volt a vérnyomásom. Hétfő délután is ledőltem egy vizesrongy társaságában, ami némileg segített a fejfájásomon, meg hűtött, mert valamiért nem bírok izzadni. Másnap délelőtt szintén szédelegtem, meg a szívem bolond volt, hála a kitartó 40°C-nak. Kimentem a retyóra és majdnem sikerült beleesnem a szédüléstől. Bementem a szobába, aztán se kép, se hang. A kórházban nem találtak szervi okot az ájulásra, így arra jutottak, hogy a melegtől volt. Szerintem is, mert semmi oxigén nincs és már régóta tart ez a rekkenő hőség, a szervezet nem bírja a végtelenségig. Kaptam az orromba olyan 'izét', azon jött az oxigén és mintha újjászülettem volna. Szerdán újabb front lehetett, mert olyan ízületi fájdalom jött rám, hogy ordítani tudtam volna, pedig jól tűröm a fájdalmat. Nem tudom mit kaptam rá, de 5 órát aludtam. Hajnali fél 3-kor keltett a szükség, aztán kérdeztem a folyosón az ápolót, hogy reggel van? :-D Azt mondja hajnali fél 3. Fel sem fogtam, hogy sötét van kint, bár én azt hittem, hogy hajnali 5 körül lehet. Még mindig fájnak az ízületeim, de már nem olyan durván. Van itthon krém rá, remélhetőleg elég lesz az is, meg van fájdalomcsillapító.

A hangulatom mostanában stabil, lekopogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése