2015. június 1., hétfő

Annyi a járgánynak

Múlthéten gallyravágták a kocsinkat. Bent voltunk egy dugóban, aztán paff, a hátsónkba jöttek, nekilökött minket az előttünk lévő kocsinak. Akik azzal jönnek, hogy utálják az övet, azt ajánlom nekik, hogy vegyék rá magukat a használatára, ugyanis nem viccből van az ott! Így, hogy be voltunk kötve csak annyi történt, hogy megrántott minket az öv és csak pár horzsolást kaptunk ott, ahol fogott, meg apámnak a nyaka megrándult kicsit, én bevágtam a fejemet az oldalablakba, de ennyivel megúsztuk. Ahogy a kocsi kinézett nehezen hittem el, hogy semmi bajunk nincs. Bevittek a kórházba, mert a fejem nagyon fájt, meg csandráztam egyet. :-D 3 napot voltam bent, a fejem még mindig fáj, de majd elmúlik, pihenek itthon tovább. Az öregemet is megnézték a nyaka miatt, de nincs baja, csak még megérzi a mozgást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése