2015. május 22., péntek

Újra fent

A hullámvasutam megint fent van néhány napja. Tegnap úgy elszálltam, mint a sóhaj, a külvilág kizáródott, nem fájt semmilyen tudat/gondolat, a fizikai fájdalmak sem vették el a kedvemet, mondjuk azok máskor sem szokták. Beszédesebb voltam és nevettem is.

'Apám' mostanában nem idegesített fel.

Megint tele vagyok tervekkel. Amikor a hullámvasút felér, mindig kipattan valami a fejemből, most épp' nagyon lelkes vagyok az agyagozást illetően, nagy terveim vannak, majd meglátom mi sül ki belőle. Mondanám, hogy szó szerint, csak kiégetni nem fogom tudni a cuccokat, hacsak nem tud beszélni 'apám' a haverjával, mert neki van kemencéje. Ha minden jól megy egy-két nap és meg is érkezik 25 kg agyag. Nem drágán adnak sokat. Könnyebb nekem agyagozásban, rajzolásban, zenélésben felszínre hozni, ami bennem van és írásban is időnként, nemhiába szoktam rizsázni itt egy csomót.

Egész' jól vagyok, a kórság megint 'alszik' egy ideje. Reményeim szerint kitart majd ez a jobb állapot, mert most elég volt a kórházból egy darabig. Majd júniusban lesz a következő kontroll, de addig már nem kéne látogatást tennem semmilyen egészségügyi intézménybe. :-D

Tervben van még, hogy elmegyek a Reptéri Skanzenbe. Júniusra fog esni, úgyhogy letudom névnapi ajándékként. Nem mintha izgatna a névnapom bármikor is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése