2015. május 1., péntek

Javulok

A vesém legalábbis, mert a közérzetem még mindig nem jó. A hőemelkedés nem tért vissza, úgyhogy jó úton haladok a javulás felé. A szédülés még megvan, a vérnyomásom eléggé ugrál. Biztos a frontok sem használnak.

A gép rakoncátlankodik és el kéne vinni kitisztíttatni is, mert szutykos a ventilátor, de ez is pénzfüggő.

A közgyógy még a levegőben lóg. Apám elment 29.-én intézkedni, de közölték vele, hogy nem jár a közgyógy, mert nem kapok kiemelt családit. Jó duma... csak azt felejtették el, hogy mikor indult a közgyógyom, akkor sem kaptam már kiemelt családit. Akkor hogy' is van ez? Valószínűleg csak kifogás. Elvették, de apám fellebbezni akar, remélem hogy elfogadják majd. Én még tévedtem is, amikor azt mondtam, hogy 20 ezren felül van a költség, ugyanis nemhogy a 20, de még a 30 ezret is meghaladja. Mondta apám, hogy 35.000 körülire jön ki az az összeg, amiben benne vannak a szükséges gyógyszerek, a tápszerrel együtt. Majdnem 40.000 csak a gyógyszerköltség és még hol van a 40.000 bérleti díj + rezsi, kaja? Undorító, amit csinál az Orbán, amit lehet elszednek, nem számít, ha nagy bajt okoznak vele a másiknak. Az életem függ a gyógyszerek egy részétől és vagyunk így még sokan, de hol érdekli az ezeket az embereket? Szerencsém van most, mert a volt barátnője kisegített minket, állta a legfontosabb gyógyszereket, meg egy karton tápszert, szóval ha hazamegyek várnak majd, aztán mire kifogy minden, addigra már talán sikerül visszaszerezni a közgyógyot. Más fizette ki a gyógyszereimet, ég a képemről a bőr. Már a múltkor is úgy lett az asztmagyógyszer is, hogy Anyunak a barátnője akivel összejárt beszélgetni, ő adta ide a tartalék inhalátorát. Gusztustalan, hogy mindenre ráteszik a kezüket, az ember egészsége, vagy a maradék egészsége sem számít. Hogyan vehették el a rokkantnyugdíjasoktól a pénzt?! Hogyan dolgozzanak?! A nagybátyámnak hiányzik az egyik lába. Felülvizsgálták és arra jutottak, hogy nem jogosult. Mert? Kinőtt a lába, vagy mi?! Ezek semmit sem szégyellnek! Az ápolásit is piszkálják nekünk, remélem hogy nem veszik el azt is valami idióta indokkal, mert akkor nemhogy gyógyszert nem veszünk (már így sem), de még albérletet sem fogunk tudni fizetni.

Az étvágyam szar, megint 60 kg vagyok. Fáj a gyomrom mindig, ha eszem, ha nem. Biztos nem tesz jót neki a rengeteg sav, gyógyszerem meg nem volt ugye. Itt most kapok.

Semmi sem biztos ebben az országban. Egyik nap még van valami, másnap már megszűnik, mindent elvesznek az emberektől. Munkahelyet, lakást, pénzeket, stb. Nem is akarom ezt tovább rágni, mert csak idegesebb leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése