2015. április 29., szerda

Elvették

a közgyógyot és az ápolásival is szórakoznak. Az egyik ismerősünktől már el is vették valami idióta indokkal. A rokkantnyugdíjasoktól is elvették sok helyen a pénzt. Mire fel?! Hirtelen meggyógyultak, vagy mi a frász? Kisemmizik az embereket. Undorító! Ha elveszik az ápolási díjat is, akkor hogyan fizetjük az albérletet? Apám mondta, hogy úgy felhúzták a Kormányhivatalban, hogy majdnem borította az asztallal együtt a bagázst, 6.000 forintot akartak neki adni. Abból hogyan veszünk gyógyszert, amikor 20 ezren felül van a költség? Még a havi tápszeradag sem jön ki 10 alatt sem és még hol vannak a gyógyszerek? 12 féle lett a 2 újjal együtt, ebből a véralvadásgátló, a szívgyógyszer, meg az értágító nagyon fontos volna, de így nem lesz. Az öregem is tiszta ideg és velem ordítozott - amiért először majdnem felkaptam a vizet, aztán beláttam, hogy ideges, de azért megkértem, hogy ne velem ordítson, mert mindenki minket figyelt a folyosón. :-D Jó lenne már hazamenni, 13.-a óta itt rohadok. A vesém javul, megérte a sok infúzió, meg gyógyszer. Végre tudok sárgázni is. Micsoda örömök. :-D Ha ráfekszem, akkor még érzem, meg kicsit még nyom alapból is, de az már alig érezhető. Az étvágyam gyenge, de próbálok enni. Az egyhetes hőemelkedés is megszűnt, hurrá! Tegnap tök jó volt a keringésem is, pólóban vagyok 2 napja és nem fázom. Meleg lett tegnap a lábam is 1-2 órára. Remélem, hogy nem csesznek ki velünk mégjobban! Ha elveszik ezt a pénzt, mehetünk az utcára. Nem értem apám miért nem kezd el melót keresni? Ha meg sem próbálja, akkor nem is lesz semmi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése