2023. szeptember 7., csütörtök

Vegyes poszt

Megérkezett tegnap a kutyakennel, nemsokára összerakjuk és birtokba veheti a banda. Természetesen nem állandóan lesznek benne, csak éjjel, meg ha jön valaki, amikor már fogadhatunk majd vendéget, meg ugye a munkások is fognak jönni. Gondolom majd 2050 körül... Sok teendőnk lesz a kertben is, házban is. Én hol jól vagyok, hol nem, de amikor jól vagyok, ki fogom venni a részemet a munkákból. Megint úgy tűnt, hogy visszaestem, de talán csak az időváltozások kavartak be a szervezetemnek, mert 2 napja újra tudok enni és enyhébben vagyok rosszul, vannak napok, amikor nem is vagyok rosszul. 👍 Roham is csak 1× jött és enyhe volt. Azt 'sugallom' a szervezetemnek, hogy rendben van, rendben is lesz! Nyilván cseszhetem, ha gáz van, de hiszem, hogy számít, annál is inkább, mert többször is tapasztaltam a gondolatok és az akarat hatását. Jól kell lennem és ami tőlem telik, azt megteszem ennek az érdekében. A Tesómnak is megígértem. Mostanság elég sűrűn tudtunk beszélni, aminek nagyon örültem! Minden alkalom erőt ad és a hangulatomat is feldobja. Szokás szerint baromkodtunk is, a nevetés meg ugye szintén fél gyógyulás. 👍 Ha már a hangulatnál tartok; ugyan továbbra is idegbeteg vagyok a lassan 3 hónapja tartó kialvatlanság miatt, viszont a BPD-s rohamok abbamaradtak. Apám megenyhült, újra nyit az Ildi felé. Ők tudják... Elvileg nemsokára kimozdulunk, de miután ezt hallgatom nyár eleje óta, nem hiszem el. Szoktam sétálni az utcán, ameddig bírja a lábam és a szívem, de ez nyilván nem valami izgalmas program. Remélem tényleg megyünk már valamerre, mert faterom kb. negyedszer fog horgászni a hétvégén, de engem idén sem vitt még sehová. Elkísérhetném horgászni, de egyrészt baromira unalmasnak tartom, másrészt azzal kapcsolódik ki, viszont ha ott vagyok, akkor nem tud. A vándorló gyulladás célbavette az ínyemet, meg a fülemet, nem valami jó buli, bár még bírom fájdalomcsillapító nélkül. Talán a gyulladáscsökkentő elég is lesz, mert akkor a fájdalom is megszűnik. Nem valami érdekfeszítő ez a poszt, de nem igazán történt velem semmi az utóbbi időben (ez végülis jó abban az értelemben, hogy - el ne kiabáljam - gond sem volt mostanság).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése