2023. szeptember 29., péntek

Sikerült 👍

Egyszer, s mindenkorra lezárult a cirkusz a netszolgáltató és köztünk. Jó sokat kellett futkosni apámnak, meg egy rakás ideget megevett, valamint újabb ~ 120 rugónk bánta, de legalább vége van az ügynek. Beszélt az ügyvéddel, aki azt mondta, hogy fizesse be a kért összeget, hogy ne legyen nagyobb a gond, aztán visszaperelheti az összeget (ami összesen már vagy 300 rugó). Tegnap át is utalta a ~ 120-at, persze próbálta megtudni, hogy mégis mi a frászt követelnek, amikor mindig, mindent befizetett, meg a routert (nem is modemet, rosszul emlékeztem) is visszaszolgáltatta, a szerződés felbontását is kérte, kétszer is - más kérdés, hogy egyik esetben sem tettek ennek eleget. Már itthon volt, amikor az ügyintéző visszahívta és hallottam mindent, mert fater kihangosította. Mondta, hogy látja, hogy végig be van fizetve minden. Kiderült, hogy időközben megszűnt a szolgáltató, legalábbis más vette át, ezzel együtt nyilván az ügyfeleket is. Zavaros az egész, nem derült ki, hogy mire fel az a legutóbbi közel 120 rongy követelés. Az a gyanú, hogy mivel nem szüntették meg a szerződést 2018-ban, így olyan, mintha azóta szolgáltattak volna és küldözgették a csekkeket, amiket inkább befizetett apám (jó kis összeg volt már az is), majd 2020-2021 körül abbamaradt a csekkek küldése, viszont úgy tűnik továbbra is 'tartoztunk' a szolgáltatásért, ami ugye a gyakorlatban rég' nem létezett, csak nem szüntették meg a szerződést. Kérdezte apám, hogy '20-'21 óta miért nem kaptunk csekket, ha még mindig fizetnünk kellett, miért volt ~ 2 évig csend, majd most hirtelen a nyakunkba zúdították az adott összeget, meg már végrehajtóig jutott az ügy? Az ügyintéző szerint küldtek csekkeket az említett ~ 2 évben is, de feltehetően rossz címre, ha nem kaptuk meg őket. Fasza! 🏆 Fater mondta, hogy eddig tudták a címet, akkor most hogy-hogy nem? Az ügyintéző szerint az kavarhatott be, amikor átvették a szolgáltatót, ott hibázott valaki az adatoknál és mivel ők csak azt látták, hogy ott egy érvényes szerződés, így az előzményeink (felmondás) ismerete nélkül nyilván úgy vették, hogy használjuk a szolgáltatásukat, de nem fizetünk, így ezért is maradt fent a 'tartozás'. Nagyon faszán összejöttek a félreértések, nem is mi lennénk, ha nem velünk történt volna megint valami baromság. 🙄 Mint mondtam, az ügyvéd is azt tanácsolta fateromnak, hogy fizesse be az összeget, meg apám is azt mondta, hogy inkább befizeti, nehogy rátegyék a kezüket a házra. Azt mondta az ügyvéd, hogy perre vihetné az ügyet, de fater azt mondta, hogy már nem akar újabb 'idegállapotot', örül, hogy végre vége és eltöröltek mindent. Én nem hagynék veszni közel ~ 300 rongyot, de azt is megértem, hogy semmi humora egy perhez, főleg hogy ez az egyszerűbbnek tűnő ügyintézés is nehézkes volt a sok hülye akadály miatt, amikkel nehezítik az emberek boldogulását. Pl. már ott elakadt, amikor utalni akart, mert nevet váltott a bank és ezért ez is-az is újraindult állítólag (furcsa logika), így nem látta a rendszer, hogy hová akar utalni, stb. Sikerült aztán megoldani, de a lényeg, hogy nem mentek simán a dolgok, csomót rohangálhatott, telefonálhatott, ping-pong labda módjára passzolgatták egymásnak az illetékesek, egyértelmű válaszokat és magyarázatokat nem kapott, stb. Tiszta ideg volt, joggal. Annyi cigit elszívott, hogy most megint ezerrel köhög napok óta. Amint az utalást követően mondta az ügyintéző, hogy most már eltörlésre kerül majd minden, egyből lehiggadt és megkönnyebbült, ahogy én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése