2023. június 10., szombat

Vegyes

Megmakkant a hűtő. Mikor máskor, ha nem nyáron... Most megint lehet elvenni a házfelújításra szánt zsozsóból, mert hűtő mindenképp' szükséges. A folyosóval is kezdeni kell valamit, hogy be tudják hozni a hűtőt, mert pont útban van a támaszték, ami a mennyezetről leszakadni készülő bazinagy vakolatdarabot tartja a helyén. Addig szégyenszemre a szomszéd hűti a kajánkat. Jóban van vele apám, de akkor is gáz.

A befekvős terápiát bebuktam most is, de számítottam rá.

3 hete nem beszéltem a fogadott Tesómmal. Nagyon hiányzik, de biztos, hogy írna, ha tudna.

Ha minden igaz, a most következő héten végre megyünk a Vadasparkba. Fater felébredt, hogy magunkra is kell időt és energiát szánni. Persze csak azért, mert már ő is begolyózik itthon, de mindegy, a fő, hogy kimozdulunk. Remélem az időjárás is kegyes lesz és én sem leszek szarul. El ne kiabáljam egy ideje nincs különösebb gond, szóval jó volna ígymaradni, hogy eljussunk, meg hogy ne vonja el a figyelmünket a rosszullétem, valamint ne kelljen hazasietnünk miatta. Úgy tűnik vaklárma volt a május eleji visszaesés, mert azóta nem vagyok rosszul, szóval még mindig tart a remisszió! 👍 Mondjuk nagyon 'üzengetem' is a szervezetemnek, hogy jól van és jól is lesz! Vannak ugyan fájdalmak, de azok nem érdekelnek annyira. Ne legyek veszélyben, meg tudjam ellátni az állataimat és magamat, ennyi a lényeg számomra. Mindjárt itt a jövőhét, ezért bízom abban, hogy kitart ez a jó állapot és tudunk menni, meg persze az időjárástól is függ.

Fater vett egy medencét, szóval idén nyáron már nem kell majd annyira megsülni. Jól fog jönni, mert a hőszabályozásom be van krepálva és nyáron pl. állandóan hőemelkedésem lesz, mert túlhevülök, de mostantól beugorhatok a vízbe, hogy lehűtsem magam. Persze annyi eszem van, hogy nem felhevült testtel megyek bele, hanem lehetőleg még mielőtt elérem azt a pontot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése