2022. június 22., szerda

Hogy ne csak

a terápiáról rizsázzak; augusztusban lesz repülőnap Kecskeméten, jó lenne eljutni rá. Meg lettek beszélve programok, de eddig egyik sem valósult meg, szóval eszerint kezelem ezt is. Azért remélem, hogy összejön. Nem biztos, hogy idén meg fog épülni a macskáknak a kifutó, mert lehet, hogy végre lesz legalább 1 használható kéményünk és arra kell a pénz, mert idén ősszel-télen már nem kéne megfagynunk, ha nem muszáj. 😁 Éjjel beintett a stabilitásom. Csak a megfelelő hatás kellett, hogy szétessek. 2 hete vájkálnak bennem és semmi, tegnap meg pár mondattól megreccsentem. Padlóra küldtek a dolgok egyből, ahogy 'Csernus' doki mondaná "betriggerelődtem" és jött a 'roham'. Kimentem a folyosóra, mielőtt felébresztem a szobatársakat, mert már éjjel 1 is elmúlt és mert pillanatok alatt kezdtem elérni azt a pontot, ahol teljesen elszáll a maradék önkontroll (mert amennyi volt, azt értelemszerűen gyakoroltam, amíg képes voltam rá). Valamelyik nap a Dávid is kiborult valamitől, őt be kellett gyógyszerezni, hogy higgadjon. Nálam azért annyira nem durvult el, bár belémfutott az éjszakás nővér a folyosón és kizökkentett, valószínűleg emiatt nem kerített jobban a hatalmába, ahogy otthon szokott. Mondtam, hogy egyedül akarok maradni, úgyhogy miután látta, hogy kezd csitulni a dolog, békénhagyott. Akkor épp' nem érdekelt, hogy mekkorát égek. Kb. egy órát voltam kint, aztán visszajöttem a kórterembe és lefeküdtem aludni. Nyugtalanítanak a dolgok. Ma elég lightos nap volt, alig csináltunk valamit, ami nem jött rosszul, mert nagyon érzi a szervezetem a közelgő vihart és csak fekve viselhető a helyzet. Kicsit lementem az udvarra a délelőtti foglalkozás után, de nem tudtam sokáig maradni. Ott kolbászolt egy macska és amikor csalogattam, odajött hozzám, gondolom megszokta az embereket. Ő is jó terápiás hatással bírt. 😁 Ma stresszoldó felnőtt színezőt kaptunk és először nem volt kedvem hozzá, de tényleg kikapcsolt, "elcsihadtam", ahogy a Tesóm mondaná, úgyhogy töltöttem le a mobilra online változatot és néha lehet, hogy zsibbasztom majd vele azt a három megmaradt agysejtemet, ha sok(k) lesz a külvilág.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése