2022. május 12., csütörtök

Ma 2 évesek

a 'kismacskák'. Sajnos az Oszkár nem érte meg a 2 évet sem, de a 4 testvére remélem hosszú életet fog élni! Nagyon szelíd, kedves természetű mindegyikük, a szülők is, mondjuk nincs is okuk durvulni, mert nyugalomban és szeretetben élnek. Visszaadják a sok szeretetet. Most is nyávogtak, amikor öltöztem. Mindig szoktak, megérzik, hogy megyek el itthonról. Remélem idén összejön a kifutójuk megépítése. Ma jó közérzettel keltem, úgyhogy kivitt a fater. Nem akart, de mondtam, hogy ki tudja mikor jutok ki legközelebb, ki kell használni, hogy nem vagyok rosszul. Tegnap nem voltam jól, de annyira rosszul sem, hogy ne tudjak kimenni egy kisebb körre. Ma semmi bajom nem volt koraestig, de az a rosszullét sem volt erős és nem is tartott sokáig. Ma is maradtam a kertben a sétából hazaérve, néztem a szárnyasainkat. Dumálok nekik, ők meg válaszolnak, hiába nincs gőzünk sem egymás mondandójáról. 😁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése