2021. május 12., szerda

Vegyes

Ma egyévesek a haramiák. Kicsik maradtak, viszont a doki szerint egészségesek és remélem ez így is marad! Azt mondta nem volt elég tápláló az anyjuk teje, azért maradtak vissza a növésben (pedig kaptak tápszert pótlásként, meg amióta tudnak szilárdat enni, értelemszerűen rendesen etetem őket.) Szerencsére jó az étvágyuk és ettől lassan növögetnek, de még mindig kölyköknek néznek ki, főleg az akit mindig elnyomtak, viszont már ő is szépen kikupálódott. A fő, hogy rendben vannak. Okos és jótermészetű macskák, kölcsönös az erős kötődés is, remélem sokévig fognak élni.




Ekkorák egyévesen 😆




A múltkor említett javulás nem tartott sokáig. Ez nem panaszáradat, csak az aktuális helyzetet festem le. Ahogy a dokival könyékig turkálunk a régi és aktuális szarban is, meg a Tesómmal sem javul a helyzetünk, pedig nagyon hiányzik, az Alex távozása is még csak most kezd beszivárogni a tudatomba, mindez megteszi a hatását. Elgondolkodtam, hogy megéri-e tovább bolygatni a darázsfészket? Méglejjebb süllyedtem és egyáltalán nem találom a helyemet, kezd nagyon elviselhetetlen lenni a lét. Tényleg igaz, hogy egyetlen ember hiányától minden üres lesz.
Tegnapelőtt gyűlés volt a Szeretetszolgálatnál, elhangzottak a közeli tervek, meg június 5.-én ünnepi vacsora lesz az egész csapatnak, amin belül az új górét ünnepeljük. Nincs kedvem menni, de sajnos meg kell jelenni minden tagnak. Majd lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése