2021. január 4., hétfő

Kukucs

Továbbra is csökkentett módban működöm, de már vannak jobb napjaim és ágyon kívül tudok tölteni akár egyórát is. Már nem alszom egész nap, max. rosszabb napokon, de zömmel ébren vagyok. A hőemelkedés azóta is naponta boldogít és nagyon durván izzadok, gyakran akkor is kiver a csatakos verejték, mikor épp' oké a hőmérsékletem. Fejemtől a lábam ujjáig csurom víz leszek, már kimarta a bőrt itt-ott és nem győzök mosakodni, dezodort használni, meg göncöt cserélni.

A ketyegőm mikor-hogy' van, valamelyik este nagyon szúrkált-nyomkodott ott valami, aztán éjjel is arra keltem, meg szarul voltam. Kíváncsi vagyok, mit mond majd a kardiológus bővebben, bár hogy kicsit képben legyek, addig is 'lefordíttattam' a leletemen lévő latin - nekem inkább kínai - cuccot. Az egyik kifejezés kórosan alacsony hullámfeszültséget takar, a másik szerint ingerületvezetési zavar van a szívemben. Állítólag a pitvar-kamrai 'kommunikációban' van valami gebasz, a bal oldalon lassan jut át az impulzus egyikből a másikba, vagy valami ilyesmi volt a magyarázat és valami két szár közül a bal szár van bekrepálva, az izom károsodott, ha jól értettem. Na, ez ilyen eredeti Arnoldféle zagyvaság, szóval ha hozzáértő téved ide és nagy ökörséget olvas, tudja be a laikus mivoltomnak, meg annak, hogy sosem tudom visszamondani rendesen a dolgokat. 😆 Lényeg a lényeg, hogy kicsit többet tudtam meg; innen ered a ritmuszavar és a szívizom károsodva van, aztán majd a kardiológus is elmondja a véleményét, meg hogy hogyan tovább. Az ok kismillió lehet a dokim szerint, kezdve az alapbetegségből fakadó akadozó vérellátástól a gyakran magas vérnyomásomon át a szervezetemben vándorló gyulladások miatt a szívizomgyusziig, stb.-ig, szóval erre nem tudott konkrétumot mondani. Nem gáz, valamivel ígyis többet tudok. 👍
Az étvágyam nem az igazi, de tudok enni, ma pl. jóadag babgulyás landolt a bélésemben. A kedvencem lévén nem is volt nehéz betermelni. 😉

Hívott minket tegnap az Öcsém, ha minden jól megy, akkor tavasszal lejön. Királyság! 👍😎 Csak legyen is úgy. 😆 Azt mondta jól van, szóval örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése