2021. január 31., vasárnap

Javulok 👍

Egyértelműen jobb a helyzet, szóval hamarosan újra aktív leszek végre. Ideje, mert kicsit több, mint másfél hónapja vagyok parkolópályán és ez egy magamfajta örökmozgónak gáz. Már nagyon tennék-vennék.


+ Visszatért az étvágyam (olyannyira, hogy nem tudom mi az elég, de kell is nyomatni a kaját, mivel 2,5 kg leugrott és emiatt megint csak 61,5 vagyok), bár a szag- és ízérzékelésem még mindig csal, viszont ez nem érdekel, ha éhes vagyok 😆
+ Több erőm van, ágyon kívül tudok tölteni kb. félórát
+ Az ízületi gyuszi sokat enyhült
+ Az aluszékonyság is
+ A szívtájéki bulik is enyhültek és ezzel együtt az erős fulladás is, mostmár vannak olyan napok, amikor kevésbé fújtatok beszéd, meg mozgás közben
+ Éberebb vagyok, bár a vérnyomásom még mindig gyakran felmászik és ezzel együtt a fejfájás is megvan, ezektől pedig időnként még kábult leszek, de sokkal több az élénk időszak
+ Még a hőemelkedés is visszalátogat, de legalább már vannak attól mentes napok is
+ A közérzetem is viselhető, időnként majdnem teljesen jó is - a frontok persze bezavarnak, de ezt leszámítva tényleg sokkal jobban vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése