2020. június 21., vasárnap

Ma megellett a Gina

6 kölyök született, úgy tűnik mind jól vannak és az anyjuk is. Neki is be kellett segíteni, többet mint a macskámnak, de nem volt különösebb gond. Délután 2-kor lett meg az első kölyök, fél 7-kor az utolsó.
A faterommal össze is ugrottam, mert türelmetlenkedett, meg többször ráemelte a kutyára a hangját, aztán párszor emlékeztettem rá, hogy ő egy kutya, ne várjon már tőle emberi reakciókat és hogy mindent tudjon, meg nem kell vele üvöltözni, mert nem abból ért. Persze neki állt feljebb, de mondtam neki, hogy nem lenne ez a helyzet, ha szán időt és pénzt az ivartalaníttatásra, de ismét kényelmesebb volt leszarni a dolgokat. Megmondtam neki, hogy ha ezúttal sem ivartalaníttatja a kutyáját és újabb alom jön emiatt a világra, én magam fogok szólni az állatvédőknek, hogy felelőtlen és hogy szaporít. Érdekes, egyből tudta mondani, hogy jövőhéten elviszi a kutyáját a beavatkozásra. Na, erre is befizetek, mert ezt hallgatom már mióta...

A kismacskák már az alomra járnak. 👏👍 Hamar megtanultak enni-inni is, de még szopnak is.

Az új jövevények:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése