2020. június 18., csütörtök

Állóvíz

az életem mostanság, azért nem írkáltam.
Mostanában az öregem napi szinten és több alkalommal panaszolja, hogy nem bírja a terhelést és hogy össze-vissza ver a szíve. Miután már vagy 1-1,5 hete mondogatja (most is alszik, mert le kellett pihennie), mondtam neki, hogy ezzel nem jut előrébb, menjen dokihoz. "Ő nem akar." Deja vu... kezdődik a régi műsor. Kérdeztem akkor mit akar, meghalni? "Nem fog." Anyu ugyanígy makacskodott, aztán késő lett. Le sem álltam vitázni, mert értelmetlen. Mondtam neki, hogy nagyon felelőtlen megint!
A nagynéném felhívott minket, felköszöntött. Jólesett, mert nem számítottam rá, mivel szinte nincs is kapcsolatunk. A fater meg nézett meglepődve, hogy miért köszönt? Ő még 28 év után sem tudja a névnapomat (a születésnapomat szintén). Emiatt meg sem lep, hogy idén sem tudta, de miután megtudta sem böfögött semmit, még annyit sem, hogy bocs. Nem ez esik szarul, mert csak egy névnap, hanem az elv, a hozzáállás, hogy ennyire nem ismeri, leszarja a saját kölykét.
Nálam egész' jó a helyzet, csak a gyulladások tartanak még mindig itt-ott, más gondom nincs.
A kismacskák haláliak. Viccesek, amint meglátnak már nyivákolnak és jönnek oda, meg másznak a kezemre/kezembe, vagy rámugranak. 😆 Holnap lesznek 5 hetesek, jól fejlődnek, tegnap próbáltam ki, hogy már megeszik-e a párizsit, mert nagyon rágják már a kezemet. Falták. Az egyikük le van maradva egy kicsit, úgyhogy Őt nem adjuk még családhoz. A többieknek lassan gazdát kell keresni (8 hetes kor előtt nem), ami nem lesz egyszerű, mert akárhová nem adunk, csakis szerető gazdá(k)hoz és benti tartásra.
Ma tett tiszteletkört a kecskeméti bázison szolgáló, ma nyugdíjba vonuló Antonov 26-os (An-26) gép, reméltem, hogy erre is jön, de benéztem. 10-kor szállt fel Kecskeméten és 3/4 2-ig repkedett több város felett, de itt nem húzott át. Kár.
Micsoda problémák, mi? 😂
Úgy volt, hogy jön az öcsém nyaralni, de csend van azóta, nem tudom összejön-e a dolog? Jó lenne, mert baromira sivárak és unalmasak a napok, a fater csak a mobilján lóg, nem lehet vele beszélgetni, vagy bármit tevékenykedni. Elvagyok én egyedül, de néha lenne igényem társaságra. Remélem tud jönni a Gabi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése