2019. december 16., hétfő

Újra felfelé ívelnek a dolgok

Ma a MÁK küldött nekünk 110 ezer forintot. Gőzünk sincs milyen juttatás, de jól jött az ziher, főleg így egyhéttel Karácsony előtt. Ma én is kerestem 15 rongyot, mert a Szolgálathoz nem csak besegíteni mentem, hanem vittem pár rajzot és kerámiát (támogatandó a srácot, akiért folyik a gyűjtés) és az értük befolyt összeget beraktam a gyűjtődobozba. Van azért egy kis lóvém így is, mert a fater adott. Pont jól jön, mert kéne neki ajándék (úgy kell azt, az utolsó pillanatban 👏😃😉), meg magamnak is kéne dezodor, mert fogyóban van, meg alsógatya, zokni.
Jól eldumáltunk a standoknál a többiekkel, csak szarrá fagyott a lábam, pedig a székben ültem, szóval nem is érte a talajt a talpam, meg vastag zokni & bélelt bakancs volt rajtam, de a két nagylábujjam érzéketlenre fagyott. Még mindig zsibbadnak, pedig már 3,5 órája itthon vagyok. Fater szerint lilult a szám is. Holnap megint megyünk, de előbbiek miatt csak 1-2 órát maradok. Szedem pedig a keringésjavítót.
Apropó, jól vagyok mégis, vaklárma volt múltkor. A front kavarhatott be, ami jó hír, mert a remisszió így kitart még mindig. Híztam is egy kg-t, ami furcsa, mert a csontok fájnak ott, ahol fekvéskor/üléskor érintkeznek a fekvő/ülőhely felületével. Mindegy, a lényeg, hogy nem a mérleg rossz, mert az öregem is letesztelte és stimmelt a súlya, tehát az enyém is 62 kell, hogy legyen.
Annyi a panaszom csak, hogy dagad, vizesedik és fáj mindkét térdem és könyököm, de ezeken kívül minden oké. 👌 Ez kell is, mert pörgős időszakban voltam és vagyok mostanság, kell a szufla. Végre érnek ingerek és feladataim is vannak. 👍Alig vártam, hogy aktív részese legyek az életnek, bármilyen csekély módon is.
Egyelőre a költözködés áll, a fater nem akart már az ünnepek előtt belevágni, fuvar sem volna, mivel a fuvarozóknak is nyilván ünnep lesz és nem fog senki hurcolászni bennünket, meg a motyónkat. Majd az újévben neki lehet fogni a dolgoknak.
Holnap jótékonysági süteményvásár is lesz, fogok venni a jóságokból. 👍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése