2019. november 29., péntek

Fény az alagút végén

Voltak nálunk a napokban, lecsekkolni a kérót. Volt döbbenet. 😆
Fognak segíteni és engem az sem izgat, hogy még odébb lesz, mert legalább már van remény és ez a lényeg.
A Szolgálat jelenleg két beteg srácért fogott össze, közülük az egyik szintén helyi és nagyon hasonló helyzetben is van 😮, de mondták, hogy a jótékonysági koncert és a vásár bevétele már értem fog befolyni. Szokatlan és kellemetlen, hogy ilyen nagy segítséget kapok, de hála van bennem mindenki felé, aki összefogott és akik majd bármi módon és mértékben részt fognak venni a segítségnyújtásban.

Az unokaöcsém visszaköltözött haza. Jobb is, mert a fater mindig morgott valamiért és elviselhetetlen volt. Ígyis mindig talál valamit, amin zsörtölődhet, tegnap már elszakadt a cérnám és megmondtam neki, hogy észrevehetné a pozitív dolgokat is az életben, mert vannak ám!
A Kittit megműtötték a napokban, eltávolították a rossz veséjét. Nagyon komoly a kiscsaj, a fater volt nála látogatóban és állítólag észre sem lehet rajta venni, hogy mi újság, nem igazán bőg, jókedvű, pedig csak másfél éves.

Holnap irány Pest. Jól vagyok sacc/kb. 2 hónapja, úgyhogy bírni fogom a hosszú utat. Állítólag Pesten már tombol a járvány, de úgy tűnik felénk is felütötte a fejét, szóval kénytelen leszek maszkot húzni, amit utálok, de ez van. Nem fog örülni a doki, mert fogytam, pedig jó ideje tudok enni, olyannyira, hogy a fater már mondta a "kieszel a vagyonomból!" poénját. Tényleg összezabáltam mindent az elmúlt időszakban és jó adagokat, mégis fogytam. Érzem is, mert ha fekszem, akkor viszonylag rövid idő után megfájdulnak azok a csontjaim és felettük a bőr, amikre ránehezedem, pedig időnként pozíciót váltok, hogy ne mindig ugyanazt a területet terheljem. Üléskor is viszonylag hamar megfájdul a hátsófelem. Holnap 5 órát fogok, jó lesz. 👍😃 Ezen kívül majdnem 100%-os vagyok, ami jól jön, mert szükségem lesz a szuflámra és a normális közérzetre ebben a hónapban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése