2019. október 22., kedd

Bőrgyógyász

A nagynéném közbenjárásával sikerült ma 'randiznom' a bőrgyógyász ismerősével, aki tavaly nyáron is megvizsgált - akkor más okból. Arra gyanakodtam, hogy körömgombát sikerült begyűjtenem és ennek igazolására, vagy megcáfolására kellett egy szakavatott szem. A doki megerősítette a gyanúmat, de szerinte hamarabb kellett volna elkezdeni kezelni, mert így most hónapokig, vagy akár egy évig is játszhatok majd vele. Király! 👎Mondtam neki, hogy azért nem foglalkoztam a folttal, mert úgy tudtam a vitaminhiány okoz csak fehér foltot és mivel nálam az is játszik, betudtam annak. Aztán már láttam, hogy más lehet és akkor fordultam hozzá.
Gőzöm sincs hogyan nyertem meg, mert a doki szerint van pár kiváltó oka és azok közül nálam játszik a legyengült/legyengített immunrendszer, lábizzadás (ez viszonyleg rég' fennáll, mégsem volt eddig körömgondom, szóval nem hiszem, hogy ez az ok), rossz vérkeringés a lábban, meg azt mondta, hogy forrása lehet még a 'mesztélábas' járkálás uszodában és egyéb olyan helyen, ahol más is úgy grasszált végig egy gombás fertőzéssel és egyből bevillant, hogy nemrég voltam kórházban. Lehet, hogy ott szedtem össze a zuhanyzóban, bár maga a lábam nem fertőzött, szóval frász tudja.
A doki szerint fertőtleníteni kell mindent, amivel érintkezett a köröm és gombaölővel kell kezelni, a zoknikat magas hőfokon mosni, a cipőket pedig formalinnal lekezelni. A láb izzadására hintőport és egyéb, ennek gátlására kifejlesztett szereket mondott. Én már csomó mindent kipróbáltam ellene és vagy csak egy ideig, vagy egyáltalán nem használtak, szóval így jártam.

Más:

Elkezdtük az ajtócserét lebonyolítani a konyhában, ki lett szedve a régi tok és ajtó, a fal is javítva lett és a napokban elvileg a helyére kerül az új tok és ajtó. Elég furcsa látvány lesz egy zsír új ajtó egy putriban. 😆 Legalább kicsit emeli a színvonalat. 😃
Rengeteg még itt a meló...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése