2019. szeptember 27., péntek

Végre valami jó

is történik velünk, ugyanis ma, amikor bejött a fater mondta, hogy megérkezett a határozat a GYOD-ra való továbbra is fennálló jogosultságunkról, szóval legalább ez rendben van. Azért az vicces, hogy a fogyatékosságival meg szórakoznak, holott ugyanazon okokból járt eddig, amik miatt a GYOD. Milyen érdekes, az egyik helyen megfeleltek a betegségeket igazoló papírjaim, a másikon meg hirtelen nem? Főleg, hogy eddig utóbbin is megfeleltek, csak mióta elbaltázta valaki a dolgokat, azóta úgy tesznek ott, mintha új lennék a rendszerben. Újabban azt találták ki, hogy semmilyen adat és dokumentum nem lelhető fel rólam! Na ne szórakozzunk már, talán elvitte a mumus az évek alatt beadott nagy stóc papíromat?! Ráadásul eddig is azokból dolgoztak, akkor vajon hová lettek hirtelen? Valami itt bűzlik és az nem a zoknim. Nincs is rajtam zokni. 😁 Nem tudom, mit kavarnak, de a jogász majd kideríti.
Most örülök annak, hogy a GYOD miatt már nem kell stresszelni. Így már a javulásra koncentrálhatok. Igaz, a fater itt is bunkózik, meg idegesít, de próbálom kizárni. Ma pl. megmondtam neki, hogy ha csak idegesíteni tud, akkor ne fáradjon a bejövetellel. Jól megsértődött és elment haza, de nem érdekel. Azért is a jó dolgokra fogok odafigyelni! 😎

Más:

Ma is fos közérzettel és hőemelkedéssel keltem, utóbbi ma is többször visszatért, így ma sem trafóztak meg.
Azért jó hírek is vannak, ugyanis az étvágyam jó, valamint ma már a szívtájékomon sem éreztem azt a kellemetlenséget. A fejem zúg és szédülök, de legalább a mérsékelt és a viselhető között maradt a fájdalom mértéke. Tegnap este megint kezdte a kompresszorra hajazó érzést és elég rosszul is kezdtem lenni, de el tudtam aludni, mielőtt eldurvult volna a helyzet.
Kis időkre felkelek az ágyból és járok egyet, úgyhogy igyekszem nem csakis feküdni és azáltal jobban legyengülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése