2018. augusztus 2., csütörtök

A mai nap is

egész' jól telt, leszámítva az erős fogfájást. A képem jobbfele majd' leszakadt, sugárzott az egész fejembe, levert a víz, nem sűrűn fájt még így a fogam. Mondjuk nem is tört le ínyig soha. :-D Jók a fogaim alapjáraton, de cseszhetem, mert a reflux savas mivolta meggyengíti a fogzománcot és akkor ehhez a töréshez hasonló jó dolgok történnek. Küldtem le Cataflamot, azóta viselhető a helyzet. Nem tudom mit csinál vele a doki, de gondolom ez már szájsebészeti 'ügy' lesz, mivel nincs mire ráfogni a fogóval. Miután hatott a gyógyszer már jót tudtam dumálni, meg röhögni a Tesómmal megint.

A gatyarohasztó hőségre való tekintettel az Ildi áthívott minket délután, hogy ugorjunk be a medencébe. Jó volt. Itthon ettem jégkrémet, az is hűtött. Alex is fürdött, persze nem a felhevült testére locsoltam a vizet, megvártam míg hűl, meg nem hidegvízzel rontottam neki, hanem kiengedtem a slagban álló forrót és a langyossal kezdtem hűteni. A lökött mindig a napra megy, pedig van neki fedett ól, meg árnyékos rész is. Fél a slagtól, de dumálok neki, meg kap jutalomfalatot és már kicsit oldódott, úgy tűnik. Most már hagyja a locsolást a kezdeti feszkó után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése