2018. május 12., szombat

Mindenféle katyvasz

Elegem van az 'apám' igénytelenségéből. Olyan büdös a lába, hogy fáj tőle a fejem és ha szólok, megsértődik. Talán nem kéne 3 napig viselni egy zoknit, meg mosni is kéne a lábát, főleg 30 fokban... Azt sem értem minek a zokni ilyen melegben? Én sem viselek, neki meg jó a keringése, szóval azt ne mondja, hogy fázik. Tiszta ciki az Ildiék előtt is, meg mások előtt is, hogy igénytelen, pedig az ő szégyene.

Egy ideje nem jött a roham. A szédülés azóta is mindennapos és majdnem folyamatos, ami lehet a melegtől is, meg lehet hogy megint vérszegény vagyok, nem ártana egy labor (sem). Kb. 3 napja eléggé fáj a jobb lábamban az ér, combtól megy vádliig a feszülés és nem sokat tudok állni/járni, mert akkor fokozódik.

Tart a pech-szériám, tegnap ráléptem 'mesztéláb' egy darázsra, meg majdnem lezúgtam a fotel karfájáról (persze, végülis oda kell ülni :-D), ma meg elvágtam a kezemet, mert belenyúltam a törött üvegbe, ahogy kotorásztam a cuccok közt, nem látszott a nyavalyás. Azt már említenem sem kell, hogy gyártom az aranyköpéseket is. :-D Nem tudom mi van velem mostanság, hogy ilyen béna vagyok, de vicces.

Most a héten elvileg megyünk átiratni a közműveket a nevemre.

Még nem ment fel a tetőre az 'apám' a cserepeket megigazítani, én meg szédelegve nem vállalom, mert ennyire azért nem vágyom repülni. :-D Annyival orvosoltam az ázás miatti problémát, hogy tegnap leszedtem az előszobalámpát - a képembe hullott egy csomó vakolat, ami már amúgy is leesni készült, ahogy megpiszkáltam ott a mennyezetet, de legalább azt már nem kell majd leverni :-D - és kiiktattam a dolgokat, a vezetéket leszig'szalagoztam, azt' visszatettem a csőbe, úgyhogy ha esik is az eső és ázik megint ott a mennyezet, meg a vezeték, akkor nem csinál majd zárlatot. Tűzoltásnak jó, aztán ha a cserepek rendesen illeszkednek majd, akkor nem lesz ázás sem. Mostanság ígérnek heves esőzéseket, szóval fontos volt.

Hétfőn ismét zötyöghet Pestre az öregem, most a Posta volt értetlen. Jön is vissza a délutáni busszal, ez megnyugtat, mert ha rosszul leszek, nem leszek egyedül olyan sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése