2018. január 18., csütörtök

Irka-firka és egyebek

Szeretek írni, de mint minden, ez is kedvfüggő, meg ihletem sem mindig van. Már nem is tudom, hogy mikor írtam utoljára bármit és bárhová is a blogomon kívül, mert sem kedvem, sem ihletem nem volt. Egy időben írkáltam cikkeket, a legtöbbet az egyik barátom weblapjára, mert megkért és akkoriban épp' kedvem is volt, meg témáim is - de volt, mikor Ő adott és arról írtam, aztán ez az írkálósdi lecsengett. Azóta eltelt pár év, néha felsejlett bennem egy halvány kis szándékféleség, de mindig legyintettem végül, mert erősebb volt az érdektelenség, meg a beszélőkém is rozsdás volt. A napokban megkeresett a fent említett barátom, hogy lenne-e kedvem a weboldalán újra cikkeket írni. Rávágtam, hogy szívesen visszamegyek garázdálkodni oda és így is tettem, ma pedig már firkáltam is. Csak egy kis vicces sztori beleszőve egy "körítésbe", de el is kapott a gépszíj, viszketnek az ujjaim, írnom kell. Újra érzem azt a kedvet, amit korábban és élvezem az írkálást, szóval fogom folytatni. Tetszett Neki a mai, azt mondta számít rám a későbbiekben is, ami meglep, de jó érzés is, mert szinte sosem érzem azt, hogy bármi is jól sikerül. Visszatérek tehát ehhez a szeretett hobbimhoz, legalább leköt.

Más:

A házügy folyamatban van, pár hét és talán végre OTTHON leszünk, ami tényleg a miénk lesz.

Aggódom a Margóért. Egy ideje az étvágya nem jó, megy a hasa és fogyott is, sokat. Nyilván utóbbi a hasmarstól is van, meg kijárkál és lemozogja a kilókat, de fene tudja, már 12-13 éves. Imádom a kis kettyóst, remélem nem komoly a baj! Diétára fogtam, de emellett dokihoz is kellene vinni, csak ugye most az inkasszó betett. A frász vigye el!

Ami engem illet:

A szemem játszik egy ideje. Nem foglalkoztam vele, de mostanra feltűnt az állandóság és ennek nyilván oka van, amiről szólni kell a Dokinak. Sokszor fájnak a szemgolyóim, esetenként mozgatásra élesen, de ami gyakoribb az a homályos látás, meg "villódzás". Káprázik, vagy nem tudom mi ez, de fehér felvillanások, meg "szikrázások" vannak. Nem tudom mi az oka, de remélem nem pécézte ki magának a SLE, vagy a vasculitis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése