2017. szeptember 19., kedd

Hírek

Voltunk bent a háziorvosnál, mondtuk neki, hogy mi volt a kórházban és elképedt. Megnézte a véraláfutásokat és Jézusomozott, de mondtam neki, hogy ez már szép az eddigihez képest, meg hogy azok a puklik nagyobbak voltak, csak már szinte felszívódtak. Ez már a javult állapot:



Azt mondja felhívta őt a belgyógyász-immunológus (aki a kórházban "kezelt") és mondta, hogy megvan az immunpanel eredménye, ami szerint egy ereket támadó autoimmun betegséget jelez a vérképem. A szemem kigúvadt, hogy mi van?! Mondta a dokim, hogy majd küldi az eredményeket az immunológus. Kérdeztük, hogy mi a betegség neve, de azt nem mondta állítólag az a doki, majd a papírt küldi, szóval semmit sem tudunk, csak hogy az ereimet támadja. Boldog vagyok, nem volt elég a Raynaud. Ezt sem értem, hogy ha elmondja a dokimnak, hogy talált valamit, akkor miért nem nevezi a nevén? Kíváncsi vagyok mi a diagnózis és miket rejt az egész paksaméta, amit küld majd. Olyan pipa voltam a napokban, hogy azt mondtam nem megyek több kivizsgálásra, de lehiggadtam és nyilván az életem függ azon, kiderül-e és mi derül ki a felszívódási zavar okával kapcsolatban, úgyhogy majd be fog fektetni a dokim - ezúttal végre a gasztrora. 
Egyelőre várjuk az eredményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése