2017. augusztus 7., hétfő

Még itt vagyunk

Pesten a Gabinál és itt leszünk még ezen a héten. Apám 2 naponta hazamegy utántölteni a macskák ételét-vizét, meg ellenőrzi, hogy minden rendben van-e. Ezen a héten megyünk hajózni, elvileg. Jó itt, csak apám, meg a Gabi ölik egymást, vágni lehet minden nap a feszkót, de próbálom kizárni.

Voltam ma a házidokimnál. Megmérte a vérnyomásomat-pulzusomat és valami csoda folytán jók voltak. Azt mondta a pulzusomra, hogy "szép szabályos". Na, mondom ezt felírom valahová. :-D Csütörtökön reggel 8-ra kell mennem vérvételre, meg kaptam csövet, kell vinnem vizeletet is. Összességében elégedett volt most az állapotommal, ami jó ideje nem történt meg. Megnézte a lábamat, az nem tetszett neki. Dagad a térdem-bokám. A kánikulai napokban égett a talpam-lábfejem-lábujjaim, kezem szintén zenész. Bizsergett, égett, szúrkált kezem-lábam, főleg éjjelente, meg felpuffadtak, elvörösödtek. Ezek most megszűntek, már csak a térdem-bokám dagadt és fáj, meg a lábfejem, ahogy kisugárzik a bokámból. Nem tetszett a Dokinak, de mondta, hogy a meleg lobbanthatta be a neuropátiát. Még mindig rossz ott a lift (ilyesmikre bezzeg nincs pénz, biztos kell egy újabb fűthető gyeppel rendelkező stadionra...), szóval a székem ismét lent maradt és megint mászhattam fel a sok lépcsőn, de én még jól jártam, mi van azokkal, akik ki sem tudnak szállni a székből? Kíváncsi vagyok milyen lesz majd a laboreredmény.

Jó, hogy nincs az a trópusi hőség, már nagyon megterhelő volt. Az egész testem lángolt kb. és a zuhany is csak 5-10 percre hűtött le, de ez az extrém hőség az egészséges szervezetnek is sok(k).

A hajózást követő program az Aeropark lesz. Várom nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése