2016. december 8., csütörtök

Mégis megvan mind a négy kerekem :-P

A toronyban mondjuk továbbra is hiány lesz belőlük. :-D
A Jóisten megsegített! Lett tegnap tolószék, este érkezett meg. Hosszú idő után elmehetek sétálni, meg Pestig sem rohad le a lábam. 1 hónapot használták lakásban, szóval gyakorlatilag zsír új. 2017. augusztusáig garancia is van rajta. Tegnap tette fel a nő, én meg lecsaptam rá. Nagyon drágák, támogatással is 60 körül van, amúgy 100 ezer felett. Én ezt a széket megkaptam 17.000-ért, pedig új. Mondta a nő, hogy azért ennyi, mert olyannak akarta eladni, aki rászorul és kevés pénze van. Vannak még emberséges emberek.
Szar a fény, mert este, lámpánál csináltam a fotót, de látni a gumin is, hogy új a cucc - ez a kis kosz akkor került rá, mikor apám betolta a házba:




Jó a minősége, masszív, letisztítható az ülés anyaga, a gumik tömörek, szóval sem defektet nem kapok, sem pumpálgatni nem kell, meg nem hagyom el a szelepsapkát. Anyu járt úgy. Állítható a lábtartó, meg van rajta rögzítőheveder, majd biztonsági övet is rendelünk hozzá. A kerekeit ki lehet pattintani, ha szállítani kell. A fékek nagyon jók! Nem fogok elgurulni a buszon, meg a lejtőn, az ziher. Ami a kerékhez ér, fémből van és recés, nem az a gumi, szóval elkopni tuti nem fog.
Nagyon meg vagyok vele elégedve, bőven megérte a 17.000-et!
Jó, hogy végre nem ragadok be a házba.
Örülök, hogy eljött a szabadabb mozgás lehetősége, nem csupán 50-100, jó napokon 150 méterig terjed a világ. Én a széket nem rossznak, hanem jónak látom, hiszen visszaadja azt, amit a lábam teljesítőképességének a csökkenése elvett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése