2016. július 28., csütörtök

Csigatempóban

Lassan akarnak javulni a dolgok. Keddre virradóan megint K.O. lettem, hőemelkedés, vérnyomásingadozás, rossz közérzet, stb. Durván bedurrant minden ízületem, de főleg a térdem. Most is hőemelkedésem van tőle. Már egy hete ez megy, hol elmúlik, hol előjön. Éjjelre le kéne mennie, nehogy láz legyen belőle. Még a kéz/lábujjaim is fájnak, ha meg se' mozdítom, akkor is. Olyan hétköznapi dolgok, mint lecsavarni egy kupakot, begombolni az inget, fogni valamit, zoknit fel/levenni, stb. most nehezen mennek. Ha leejtek valamit, az ott is marad, amíg nem jön a segítség, mert se' hajolni nem bírok egy bizonyos szögnél tovább, sem pedig guggolni, egyszer ugyan megpróbáltam, de ott is maradtam, míg a hónom alá nem nyúltak és fel nem vakartak a földről. Persze akkor is röhögtem. (Erre mondjuk a csiklandósságom is rásegített. :-D) "Hogy tudsz te ezen nevetni?" Mé', sírjak? Engem nem keserít, inkább bosszant az állapotom, viszont nem vagyok hajlandó komor képpel kezelni minden nehézséget. Ha valami vicces, az vicces. Már azt is megkaptam, hogy ez nem az. Nézőpont kérdése... Amíg csak a magam kínján röhögök egy jót, addig senkinek sem teszek rosszat, ráadásul talán oldom a másik ember feszültségét is. Nekem is jobb, ha nevetnek velem magamon, mintha sajnálnak. Komolyan kell venni az állapotot - utálom a "betegség" szót - de kell a nevetés is. Szóval mostanság nehezen tudtam/tudok mozogni, járni, de muszáj időnként, mert érzem egy idő után, hogy elkezd égni a hátsófelem, lapockám (a sarkam már fájt, ahol az ággyal érintkezik, de felpolcoltam és azóta nem fáj) mivel a hosszantartó fekvéskor ezek az ágyhoz nyomódnak és a nyomásnak kitett felületen egy idő után nem tud rendesen keringeni a vér, elkezd égni, aztán zsibbadni, fájni, ebből meg könnyen meglesz a felfekvés. Néha muszáj legalább az ágy szélére kiülni, jobb napokon pedig sétálni kicsit, hogy ezt megelőzzem. 2× volt eddig, de nyomuk sincs. Ehhez persze az kell, hogy még időben kezelni kezdjék és nekem is ügyelni kell a tisztántartásra, mozgásra, nem szabad terhelni azt a felületet. 24 évesen ilyenekről írok tapasztalatot. :-D Ma elég sokat ültem, járkáltam is kicsit. Meg sem terheltem magam mostanság, mégis rám támadott ez a mocsok. Szerintem ez annak a végkifejlete, ami másfél hónapja elkezdődött. Nem lett volna szabad annyit mennem. Ott kezdett el a térdem fájni és onnan nem volt megállás, belobbantak az ízületeim sorban. Nem ez a baj, hanem hogy a vesémre is rámászott. Nyomatják az infúziót, nézegetik a vérképet, stb.-t. Szerdán volt bent apám, hozott egy kis görögdinnyét, meg jégkrémet. Látni kellett volna a szemeket, mert kesztyűben fogtam a jégkrémet. :-D Úgy is kiprovokálódott az érgörcs, de nem annyira durván. Apropó, erek: úgy nézek ki, mint akit összevertek. Tele lettem foltokkal. Halvány már a vádlimnál az a nagy folt, ami hetek alatt is alig akart felszívódni, erre most a combomon lett egy kb. 15 centis sötétlila csík, ahogy szétment az ér, meg ma a másik vádlimnál durrantak szét. Nem izgat, csak a dokumentáció kedvéért említem meg.

Nemsokára lesz mopedem! Végre hosszabb távra is tudok majd menni. 80.000-ért hirdették először, de leengedték 65-re, mert gondolom sürgősen kell a pénz, vagy fene tudja, a lényeg, hogy ennyi és ennyiért ingyen van. 2 részletben odaadják, le van beszélve. Hó' végén adjuk az elsőt és valamikor augusztus elején-közepén a másikat, akkor fogom megkapni a járgányt. Kedden volt egy hete, hogy bejöttem, de olyan, mintha kb. 3 hete itt lennék. Egyszer vége lesz ennek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése