2016. január 23., szombat

Nincs cím

Nem tudtam milyen címet adjak a jegyzetnek.
Szerdán megjött a lelet, megint fogy a vérem, ellenőrizgetni fognak, mert egy mértéknél vér kell.

Volt kint a Tanácstól egy nő, elkezdte kijárni, hogy adják vissza az ápolásit, meg adjanak rokkantságit, ugyanis nem kapok, mondván sosem dolgoztam. Hogy' dolgoztam volna? Akik szintén születésüktől betegek és munkára alkalmatlannak nyilvánították őket, nekik is élni kell valamiből. Ocsmány az egész rendszer. Apámnak is megpróbálja elintézni az emelt özvegyi nyugdíjat.

Ahogy ma pakolásztam, megtaláltam a gyerekkori játékaimat és adomány lesz belőlük.

A lakásfelújítás stagnál, de így már viselhető a várakozás, hogy javítottak rajta, meg van áram.

A szekrénysort megkaptam, faszán elférnek a cuccaim, meg jól is néz ki.

Fizikailag jobban vagyok most, leszámítva az extrém fáradtságot, gyengeséget, de az csak a vérhiány miatt van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése