2014. szeptember 14., vasárnap

Talán csak a front tett be

Visszaestem, de remélem, hogy nem fog sokáig tartani.
3 napja volt az első olyan nap, amikor egésznap nem volt sem hőemelkedésem, sem lázam és jobb a vérképem is. Erőltetem az evést, mert nem szabad több kilót ledobnom. Ma sorozatosan bénáztam; levertem holmikat a szekrényemről, mert a kezem megint meghülyült, vagy ügyetlen voltam és ha nyúlni akartam valamiért túl durván sikerült és levertem/felborítottam, vagy mellényúltam, stb. Máskor álló helyzetben elesem, legutóbb az volt a mákom, hogy az ágyra estem vissza, de a következőnél már a földön landoltam. Még kapok infúziót a vesémre, meg a fogyás miatt erősítenek. Tegnap megint lázas voltam, mert begyulladt a mellhártyám és egy kicsit a tüdőmre is ráment, légzésnél azt érzem, hogy tüzes vassal égetik-szúrkálják a tüdőmet, meg köhögök. A vesém is erősebben fáj és az izmaim, de megint nem hatott a fájdalomcsillapító. Sokáig volt érgörcs a lábaimban, úgyhogy kötöttek be értágító infúziót, mert úgy éreztem, hogy felrobban az egész lábszáram, nyomás volt benne. Belealudtam, aztán éjjel mikor keltettek lázat mérni éreztem, hogy már enyhült a fájdalom. Unalom van, mert nem csinálnak semmit hétvégén. Úgy volt, hogy már csak azon a héten kell bent lennem, ami most jön, remélem hogy nem kell tovább maradnom emiatt a visszaesés miatt és pár nap múlva megint jól leszek.

Apám megint valami pénzt akar felvenni utánam. Mondtam neki, hogy dolgozni kéne, erre kezdte megint, hogy menjek. Mondom megyek is, mert nem fogom elnézni, hogy segélyből élünk, miközben nem volna muszáj, csak ő lusta, pedig tudna dolgozni. Meg akarom próbálni, mert nem bírom elviselni, hogy itt vagyok fiatalon, nem lehet hogy haszontalan legyek és otthon üljek, dolgozni akarok. Nem vagyok az apám, nem akarok olyan lenni, amilyen ő. Nem szeretem az ingyen dolgokat, a 0 erőfeszítést és egyebeket. Szerinte úgyis megint kidobnak, meg nem lehet eljátszani egyik helyen sem, hogy egyik nap be tudok menni, másik nap nem. Tudom, de ha ő nem akar megmozdulni valakinek meg kell, nem fogok szégyenszemre segélyből élni.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    jobbulást! Én is remélem, hogy csak a front miatt estél vissza!

    Én sem örülök neki, hogy apukád ennyi segélyt felvesz Rád. Oké, szükségetek van pénzre, de ha csak van rá lehetőség, inkább dolgoznia kéne.. Sajnos ezzel nem tudsz mit csinálni, nem tudod őt megváltoztatni. Csak abba ne menj bele, hogy a gondnokod, vagy a törvényes képviselőd legyen. Bár, ezt úgysem egyedül ő dönti el, először is megvizsgálja egy bizottság, hogy van-e szükség ilyesmire.

    Van esélyed munkát kapni. Minden munkáltató, aki megváltozott munkaképességű munkavállalót foglalkoztat, ezért plusz juttatásra válik jogosulttá, így nekik is érdekük. Ebben csak az a gond, hogy sok ember keres munkát, és sajnos a legtöbb munkáltató inkább az egészséges munkaerőt veszi fel dolgozni, még ha azért nem is jár neki semmi. De azért biztosan lehet olyan munkahelyet találni, ahova fölvennének.
    Meg vannak olyan munkahelyek is, amelyeket kifejezetten megváltozott munkaképességű embereknek hoznak létre. Ott viszont csak ilyen emberek dolgoznak. Én is ismerek egy ilyet, nagyon gagyi munkát végeznek, nagyon kevés pénzért, de legalább van lehetőségük dolgozni. Meg dolgozik ott még egy pszichológus is, meg egy orvos, arra az esetre, ha valaki rosszul lenne munka közben. Meg figyelnek is ott az emberekre, hogy ne legyen baj.
    Nem tudom, hogy hány ilyen lehetőség van, de legalább nem reménytelen munkát keresned. Azért az orvosodat is kérdezd meg, ha már a kórházban vagy, hogy szerinte milyen munkát tudnál végezni.
    Utána ha szeretnéd, akkor segítek keresni valamit, ami Neked való. Nem tudom megígérni, hogy találunk, de próba-szerencse.

    De mennyit tudtam erről írni, pedig hülye vagyok hozzá.. :O Kezdek megnyugodni, hogy nem lesz baj az államvizsgán :D

    É.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi! Ma már jobban vagyok.

    Én sem örülök. Az a baj, hogy ez már nem arról szól, hogy nem tudok dolgozni és kell a pénz, mert Ő tudna, de lusta...
    Nem a gondnokom, meg a törvényes képviselőm sem. Nem engedem. Így is lenyom, akkor meg nem lenne megállás.
    Nagyon kedves vagy, hogy ezeket leírtad nekem! De valószínűleg nem fog menni. Csak annyira felhúzott, hogy begőzöltem és elbíztam magam, hogy majd én a kezembe veszem a dolgokat, de "elfelejtettem" a korlátaimat. Nem is tudom, mit hittem, van papírom róla, hogy munkaképtelen vagyok. Csak ezt nehéz elfogadni... Azért köszönöm a fáradozásodat!
    Nem is vagy hülye hozzá, sokat le tudtál írni! Az államvizsgához sok sikert! :-))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Örülök, hogy ma már jobb! Így tovább :)

    Azt ne is engedd, akkor még jobban le tudna nyomni.. Szerencsére ezt nem is lenne egyszerű elintézni.
    Megértelek! Ezen valószínűleg én is felhúztam volna magam. Megértem, hogy ez nehéz! :( Nincs mit!
    Ilyen tantárgyból buktam már meg :P De szerencsére a pótvizsga már sikerült. Köszönöm! :-)

    É.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszi! Neked is jobbulást!

    Nem hagyom magam. Köszi!

    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés