2014. szeptember 22., hétfő

MRI vizsgálat

11-re vittek oda, de közben jött egy sürgős eset és őt vitték be, így vártam valamennyit. Alaposan megnéztek, kaptam kontrasztanyagot is, kb. 1 órát feküdtem a gépben. Majd szólnak, ha kész' a lelet.
Holnap irány haza! A saját ágyamban alszom, azt nézek a tv-ben, amihez kedvem van - feltéve ha hagyja az öreg -, nem horkol senki a szobában, stb. Az alvásról jut eszembe: éjjel jöttek a szokásos ellenőrzésekre és arra keltem, hogy a nővér kelteget és kérdezi, hogy minden rendben van-e? Állítólag csikorgattam a fogaimat és hablatyoltam. :-D Nesze neked, álarc. Szét vagyok csúszva, azt sem tudom mit csinálok; kidobtam a poharat, meg majdnem a fogkefével fésülködtem, de félúton megállt a kezem, mert észbekaptam, hogy mi a fenét csinálok?! :-D

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tényleg szét lehetsz már csúszva, ami nem is csoda.. De látom, hogy pörögsz is egy kicsit, és az jó :-)
    Azt a dolgot majd megnézed még, ráérsz vele :)
    Örülök, hogy most már hazamehetsz! Ha baj van, akkor itt leszek!

    É.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen. Igen, kicsit pörögtem, de már elmúlt. Nem volt intenzív.
    Megnézem majd.
    Köszi. Én is itt vagyok, de remélem, hogy nem lesz baj!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszi! :*

    É.

    VálaszTörlés