2023. április 2., vasárnap

Raynaud és egyebek

Múltkor nagymellénnyel magyaráztam, hogy végre behúzta a féket, de aztán jött a lehűlés és azóta ismét nagyon színes egyéniség vagyok, meg szívtájékon is érzek néha szorongatást, ami állítólag a koszorúér görcsét jelzi. A mellékelt fotókon melegvízben próbáltam kiolvasztani a kezeimet és a lábaimon is még szinte ott a melegvíz, mégis olyan színes maradt mindenem. Beszéltem múlthéten a Dokival és holnaptól péntekig bejárok a szokásos, ötnapos infúziós körre. Valószínűleg ez lesz az utolsó egy darabig, mert ugye jön már az enyhülés.
Más téren nincs gond, leszámítva a még mindig aktív ízületi gyulladást a bokámban és itt-ott, de rohamok és egyéb durvább dolgok nincsenek, ne is legyenek! A frontot érzem, de nem vészesen, szóval nincs okom panaszra.

Mióta a faterom elismeri a borderline-t, azóta ki van rá hegyezve, mert állandóan előhozza, amikor olyasmit mondok/teszek/máshogy értelmezek dolgokat. Persze ezek nem új dolgok, mert sosem voltam másmilyen, csupán ő még csak most hajlandó összekapcsolni a dolgokat. Eddig tagadta maga előtt is, meg mindenki előtt, mert "neki nem lehet elbaszott kölyke" (ezt még akkoriban mondta, amikor kiderült), de a múltkor állítólag elmondta az Ildinek. Náluk volt és állítólag amikor szóbakerültem, megint megjegyezte az Ildi, hogy furcsa szerzet vagyok és erre állítólag elmondta neki a fater, hogy miért. Kérdeztem, hogy mit szólt, lenézett-e mégjobban, de állítólag csak annyit reagált, hogy "az fasza..."

Mostanság nem alkottam, de ma nagyon alkotó kedvemben vagyok. Rajzoltam (kályhánál melegentartva a kezemet, hogy normálisan működjön 😄), írtam egy verset és tervemben van az agyagozás is, csak ahhoz agyag kéne. Írhatnékom is van, de még nem döntöttem el, hogy belekezdjek-e a könyvbe. Több, mint 10 évvel ezelőtt 3-at írtam egyszerre, az egyik már 200+ oldalas volt, aztán egy nap mindhármat kitöröltem, mert az volt bennem, hogy úgyis szar mindegyik. 😁 Ezért nem vagyok biztos abban, hogy ezúttal elégedett lennék-e vele és ebből kifolyólag megmaradna-e, végigírnám-e? Alszom még erre. Már ha alszom, mert mostanság rendszeresen éjjel 3-ig, vagy tovább lesek ki a fejemből. 😁



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése