2022. április 26., kedd

Megint volt

egy-két jobb napom, nem voltam rosszul (ha mégis, az enyhe volt és nem tartott sokáig), volt erőm, tudtam enni is, kevesebbet is fulladtam. Kihasználtam ezt és kitakarítottam a szobámat, mert a fateromtól megehet a dzsuva. Most egy darabig rendben van a környezetem, meg a macskáké, bár őket naponta rendezem, amikor az almokat takarítom. 22.-én nagyon fosul voltam, mert alapból is döglődtem, de jött a vihar és olyankor szarul vagyok, szóval a kettő összeadódva egy élmény volt. Kárpótlásul 23.-án szinte semmi bajom nem volt és tegnapelőtt délutánig kitartott a jó világ, roham sem volt az elmúlt napokban. Tegnap már nem voltam jól és ma sem, de még nem vészes a helyzet, ma megint tudtam enni is. Most épp' jól vagyok 1-2 órája.

Pár napja becsapott a villám hozzánk. Fülsüketítő volt a durranás, amitől a fater ijedtében elejtette a mobilját és csak egy húb@szdmeg'-et tudott kinyögni. Bennem is meghűlt a vér. A fürdőszobában szétrobbant a tükör, mert ahová fel volt szerelve, a mögötte lévő falrész mögött fut egy cső és valószínűleg ott vezetődött el az energia. Mákunk volt, hogy egyikünk sem állt a tükör előtt, meg nem folyattunk vizet.
Faterom eleve tart a viharoktól, de azóta méginkább rástresszel és mondogatja, hogy ezért kapcsolja le a villanyórát, amikor vihar van. Én továbbra sem félek, mert attól nem lesz jobb, sőt. Azért azt én is remélem, hogy ez volt az első és utolsó ilyen eset, mert majdnem megállt bennem az ütő, de a fater is úgy megijedt, hogy neki is beszúrt a szíve. Ma késő estétől is ígérik a csimbumot, de akkora pechesek azért valószínűleg mi sem vagyunk, hogy megismétlődjön.

Mindjárt itt a nyár és jó volna eljutni valahová (persze ha addigra rendbejövök). Több, mint 10 éve nem voltunk nyaralni, program is vagy 5-6 évvel ezelőtt volt utoljára. Agyalok, hogy hová és hogyan lehetne eljutni, mert elmennek az évek élmények nélkül. Nem lehetünk sokat távol az állatok miatt, de 1-2 nap belefér és a semminél az is több. Leginkább vízközelbe mennék, ahol lehetne bulizni is (pl. a Balaton Sound), meg este tüzet rakni és azt körbeülve dumálni, röhögni. Életemben 2× voltam táborban, azoknak volt ilyen feelingjük. 👍
Nagyon jó volna feltöltődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése