2022. február 3., csütörtök

👍

Kivételesen egynapon belül fogjuk megjárni a pesti utat, ugyanis ma kiderült, hogy az Ildiék is mennek Pestre 7.-én és mondta, hogy akkor felvisznek bennünket is kocsival. Időt is nyerünk, mivel kocsival 'csak' 3 óra az út, meg nem kell fel-le pakolászni a szekeremet a járművekre, majd csak Pesten, amikor a kórházból megyünk a Robihoz (fater régi cimborája), mert onnan fognak minket felvenni az Ildiék. Mehetnénk a Gabihoz, de a fater ottfelejtette a lakáskulcsokat, a Gabi pedig melózni fog, szóval nem jutnánk be a lakásba, viszont az Ildiék csak olyan 2-3 óra körül jönnek értünk, addig nem kóvályoghatunk. 10 körül érünk fel (ha minden jól megy), viszont nekem csak 11-re van időpont, de a kórháznál tesznek ki, mert ők is időre mennek a dolgukra, úgyhogy egy órát még kóricálunk, míg mehetünk a kórházba. Ha minden jól megy, akkor ott egy óra alatt végzek és elzötyögünk a Robihoz, ott elleszünk 2-3 órát és érkeznek értünk az Ildiék, aztán 5-6 óra körül már itthon is leszünk. 👍 Nemsokára kell menni kontrollra is (ebben a hónapban), de az már a szokásos buszozós és Gabinál alvós út lesz.

Kíváncsi vagyok a friss EKG-leletre, mert olyat csinált a ketyegőm, amit eddig még nem. Szokott ugyan fibrillálni (érezhetően remeg olyankor a szív), de ezek a beremegések eddig csak 2-3 mp-ig tartottak és nem kísérte semmi egyéb a mellkasomban érzett diszkomfortérzeten kívül. Ezúttal is elkezdett remegni, csak most úgymaradt és sacc/kb. fél percig folyamatosan remegett, közben adrenalin áradt szét a szívtájékomon (ami állítólag azért van, mert azzal próbálja a szervezet ellensúlyozni az elégtelen szívműködést és ezzel a keringést fenntartani) és folyamatosan köhögtem, meg fulladtam, mert a remegő szívem ütötte a tüdőmet, ezzel egyidőben lökdöste kifelé belőle a levegőt. A közérzetem is szar volt. Az erős köhögés elvileg helyre tudja rakni a szívritmust, úgyhogy nem tudom, hogy annak a hatására hagyta-e abba a remegést, vagy spontán, mindenesetre hajmeresztő élmény volt, hogy most először tartósan csinálta. Persze nem volt időm nagyon berezelni, mert tudatosan is köhögni kezdtem, hátha visszaállítja a ritmust, de egy pillanatra megijedtem. Azóta nem csinálta, legalábbis hosszan nem, csak a szokásos 2-3 mp-esek vannak, meg a nagy bedobbanások.
Volt roham tegnapelőtt este és tegnap este is a frontoktól, meg magas a vérnyomásom mostanság, de így sincs igazán okom panaszra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése